اطلاعات اولین فورک شبکه اتریوم بعد از ادغام افشا شد: شانگهای، اولین به‌روزرسانی اتریوم پس از ادغام

اولین فورک اتریوم پس از ادغام اتریوم 2.0
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

تیم توسعه بیکو (Beiko)، آخرین گزارشات در رابطه با بروزرسانی شبکه اتریوم و شبکه آزمایشی Kintsugi را منتشر کرد. این تیم همچنین نکاتی را در رابطه با اولین هاردفورک اتریوم پس از ادغام ETH در شبکه آزمایشی Kintsugi بیان کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با بیتستان همراه باشید.

تیم بیکو، توسعه دهنده و محقق اتریوم، جزئیات به‌روزرسانی All Core Devs را با انتشار یک پست به اشتراک گذاشت. با توجه به پستی که تیم توسعه بیکو در Hackmd.io به اشتراک گذاشته است، اتریوم پس از ادغام Kinsugi همانند آنچه که برنامه ریزی شده، پیش می‌رود و تا کنون با مشکل جدی رو به رو نشده.

اولین فورک اتریوم پس از ادغام اتریوم 2.0

وی اعلام کرد که موارد جزئی در مشخصات API و منطق‌های افشای هش پیش آمده که باگ دوم توسط تیم توسعه برطرف شده است. مشکل Engine API نیز در نسخه‌های بعدی رفع می‌شود.

برای استفاده از هر دو بروزرسانی، شبکه‌های devent فعال خواهند ماند. شبکه Kintsugi نیز با شبکه آزمایشی بعدی اتریوم یعنی Klin، جایگزین خواهد شد.

تیم توسعه بیکو بیان کرد توسعه دهندگان اتریوم که علاقمند به استفاده از شبکه آزمایشی Kintsugi هستند، باید عجله کنند؛ چراکه Klin آخرین  بروزرسانی اتریوم خواهد بود. او همچنین بیان کرد که شبکه‌های بعدی با فورک کردن نرم‌افزارهای موجود آغاز خواهند شد.

شانگهای، اولین به‌روزرسانی اتریوم پس از ادغام:

با توجه به گزارشات اخیر، جلسه بعدی میان توسعه دهندگان اتریوم در 11 فوریه 2022 برگزار می‌شود. تیم توسعه‌دهندگان در مورد نحوه کار Kintsugi و آینده شبکه جدید Klin در این جلسه صحبت می‌کنند.

بیکو اعلام کرد که اسم اولین به‌روزرسانی اتریوم پس از ادغام، شانگهای خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که بنیاد اتریوم تصمیم گرفته عبارت‌های اتریوم ۱ و اتریوم ۲ را کنار بگذارد و به جای آن‌ها به ترتیب از عناوین لایه اجرا -Execution Layer- و لایه اجماع -Consensus Layer- استفاده کند.

مهم‌ترین بروزرسانی‌های اتریوم در رابطه با عملکردهای EVM و بهبودهای UX است که برای کاهش کارمزد گس استفاده می‌شود.

همچنین با وجود ماژول BLS Precompiles، اجرای عملیات BLS توسط ماشین مجازی اتریوم فعال خواهد شد.

منبع خبر: U.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.