اولین گزارش مالی بنیاد اتریوم منتشر شد: EF تنها ۰٫۳درصد از کل اتریوم عرضه شده را در اختیار دارد

انتشار گزارش مالی بنیاد اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: بنیاد اتریوم گزارش مالی سالانه خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد تقریبا ۰٫۳ درصد از کل اتریوم عرضه شده را در اختیار دارد. با انتشار گزارش مالی بنیاد اتریوم، می‌توان بینشی نسبی از نحوه عملکرد این سازمان غیرانتفاعی به دست آورد.

بنیاد اتریوم اولین گزارش مالی خود را منتشر کرد که بینشی از نحوه عملکرد این سازمان غیرانتفاعی ارائه می‌دهد. این گزارش نشان داد که این بنیاد تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ نزدیک به ۱/۶ میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد. ۸۰/۵٪ از این دارایی‌ها در قالب ETH، حدود ۰/۷٪ در قالب سایر ارزهای رمزنگاری شده و ۱۸/۸٪ دارایی‌ها نیز به صورت دارایی‌های غیر رمزنگاری است.

جالب است بدانید که این بنیاد فقط ۰/۳ درصد از کل اتریوم عرضه شده را در اختیار دارد. گزارش مالی بخشی از تلاش‌های این بنیاد برای شفاف‌تر کردن فعالیت‌ها خود و ارائه برخی جزئیات به جامعه رمزارز ETH است.

گزارش مالی منتشر شده همچنین نشان داد که چگونه این سازمان غیرانتفاعی سبد خود را مدیریت می‌کند تا اطمینان حاصل کند که بودجه کافی برای توسعه اکوسیستم را دارد.

همچنین در این گزارش ۲۸ صفحه‌ای، سیاست بنیاد اتریوم در مورد فروش بخشی از ذخیره ETH خود برای تامین مالی دارایی‌های غیر رمزنگاری نیز نشان داده شده است.

موضع بنیاد اتریوم در مورد فروش دارایی‌های خود

به گفته بنیاد، این کار زمانی انجام می‌شود که اتریوم در اوج قیمت باشد تا بتوان با آن بودجه مورد نظر را تامین کرد. به طوری که این بنیاد قبلا نیز اقدام به فروش اتریوم در زمان اوج گیری این رمزارز بود. مثلا: فروش ۷۰ هزار ETH در بازار صعودی ۲۰۱۷، فروش ۳۵ هزار ETH بلافاصله پس از ثبت رکورد قیمتی جدید در می ۲۰۲۱، و فروش ۲۰ هزار ETH در ۱۰ نوامبر.

در این گزارش به میزان سرمایه هزینه شده نیز اشاره شده است. به طوری که نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۱ تقریبا ۴۸ میلیون دلار هزینه کرده است.

تحقیق و توسعه لایه ۱ بیشترین هزینه را به بنیاد اتریوم وارد آورده، زیرا نزدیک به ۲۲ میلیون دلار برای آن خرج شده، در حالی که تنها ۲ میلیون دلار برای تحقیق و توسعه لایه ۲ به کار گرفته شده است.

بنیاد اتریوم بزرگترین سازمان غیرانتفاعی است که از اکوسیستم اتریوم پشتیبانی می‌کند. این بنیاد مسئول کوچ ساز و کار بلاک‌چین به اثبات سهام می‌باشد.

منبع: cryptoslate

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.