احتمال دارد قیمت اتریوم تا ۱۷۰۰ دلار نیز سقوط کند

احتمال سقوط اتریوم به ۱۷۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: تحلیلگران در رابطه با احتمال سقوط اتریوم به ۱۷۰۰ دلار به سرمایه‌گذاران هشدار دادند. کاهش قیمت اتریوم می‌تواند منجر به ریزش شدید در بازار آلت‌کوین‌ها شود و روند بازار را تغییر دهد.

قیمت اتریوم و بیت‌کوین تحت تاثیر موج کنونی نوسان قیمت در بازار قرار گرفته و این روند باعث می‌شود که معامله‌گران پیش‌بینی و انتظارات کوتاه مدت خود را تغییر دهند.

با توجه به داده‌ها، در ۱۷ فوریه قیمت بیت‌کوین برای مدت زمان کوتاهی به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد و همچنین اتریوم نتوانست قیمت خود را در سطح ۲,۹۰۰ دلار حفظ کند. این روند باعث شد که احتمال کاهش قیمت اتریوم به ۲,۵۰۰ دلار نیز افزایش یابد.

داده‌های ارائه شده از Cointelegraph markets pro و Tradingview نشان می‌دهند که اتریوم پس از نزدیک شدن به قیمت ۲,۹۰۰ دلار با موجی از فروش مواجه شده و قیمت آن به پایین‌ترین حد روزانه یعنی ۲,۷۵۲ دلار افت کرد.

احتمال سقوط اتریوم به ۱۷۰۰ دلار

در ادامه نظر تحلیلگران در رابطه با کاهش قیمت اتر و احتمال ریزش بیشتر قیمت را بررسی می‌کنیم.

افت قیمت اتریوم تا ۱,۷۰۰ دلار

معامله‌گر و کاربر توییتر به نام Crypto Tony شرایط فعلی رمزارز اتریوم را بررسی کرد. او نمودار زیر را منتشر و در رابطه با سطوح حمایتی و مقاومتی صحبت کرده است.

افت قیمت اتریوم تا ۱,۷۰۰ دلار

Crypto Tony بیان کرد:

به نظر من قیمت ۳,۹۰۰ دلار سطح بسیار مهمی است و اگر اتریوم از این قیمت عبور کند، کف قیمت آن ثبت شده است. اما اگر به این قیمت نرسید، هدف اصلی اتریوم ممکن است ۱,۷۰۰ دلار باشد.

قیمت اتریوم در سطح مقاومت قرار دارد

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال به نام Incomesharks نمودار زیر را در توییتر به اشتراک گذاشته است. با توجه به این نمودار، اتر اکنون در سطح مقاومتی قرار دارد.

قرار گرفتن قیمت اتریوم در سطح مقاومتی

او در این خصوص گفت:

در حال حاضر اتریوم در سطح مقاومتی قرار دارد. از آنجایی که این سطح بدون نوسان است، احتمال دارد که از این سطح عبور و قیمت آن افزایش یابد. اگر روند قیمت تغییر کند، به نظرم شاهد صعود قیمت تا ۲,۹۰۰ و ۳,۰۰۰ دلار خواهیم بود.

روند کلی، کاهش قیمت بیشتر را نشان می‌دهد

یکی دیگر از معامله‌گران بازار رمزارزها به نام Pentoshi در رابطه با شرایط آتی اتر و بازار آلت‌کوین‌ها اظهار نظر کرد.

کاهش بیشتر قیمت اتریوم

او گفت:

به نظرم، در این سطح قدرت مقطعی وجود دارد زیرا کف قیمت حفظ شده است، اما به طور کلی تا کنون شاهد سقف‌های پایین‌تری بودیم. اگر اتریوم از این کف قیمت عبور کند، اکثر آلت‌کوین‌ها با ریزش شدید مواجه می‌شوند.

قابل ذکر است، ارزش کل، بازار ارزهای دیجیتال اکنون به ۱/۸۹۹ تریلیون دلار رسیده و نرخ تسلط بیت‌کوین نیز ۴۱/۴ درصد است.

منبع خبر: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.