جریان خروجی اتریوم از صرافی‌ها با افزایش قیمت ETH در سال ۲۰۲۲ به اوج خود رسید

افزایش حجم اتریوم‌های خروجی از صرافی‌ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: همزمان با بالا رفتن قیمت ETH، شاهد افزایش حجم اتریوم‌های خروجی از صرافی‌ها هستیم، به طوری که در اوایل این هفته، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم از صرافی‌ها خارج شده است. خروج اتریوم از صرافی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به فروش کوین‌های خود ندارند و همین امر می‌تواند در صورت ادامه یافتن به افزایش قیمت منجر شود.

افزایش حجم اتریوم‌های خروجی از صرافی‌ها

در اوایل این هفته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم از صرافی‌ها خارج شده که نشان دهنده علاقه معامله‌گران به ذخیره کردن ارز دیجیتال است و منتظر افزایش قیمت هستند.

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط IntoTheBlock، حدود ۱۸۰,۰۰۰ ETH از صرافی‌ها در روز سه شنبه خارج شده است. این شرکت در توییتی اعلام کرد که این رقم نشان دهنده بالاترین برداشت ETH از اکتبر است. قیمت ETH نیز به دنبال خروج گسترده اخیر افزایش یافت و به ۲,۹۳۴ دلار رسید.

در واقع اتریوم نسبت به هفته قبل، یک افزایش ۱۷ درصدی را تجربه کرده است. با افزایش ۱۷ درصدی، اتریوم نیز به جمع ۱۰ ارزی که توانسته‌اند رشدی دو رقمی داشته باشند، پیوست.

IntoTheBlock همچنین خاطرنشان کرد که حدود ۱۹۰,۰۰۰ ETH برای استکینگ با استفاده از Lido ذخیره شده است.

Lido سرویسی است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا دارایی‌های مختلف را در زنجیره‌های دیگر مثل اتریوم ۲.۰ به اشتراک بگذارند.

منبع: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.