عملکرد ناامید کننده اتریوم پس از ادغام: آدرس‌های فعال ETH کاهش چشمگیری داشتند

عملکرد ناامید کننده اتریوم پس از ادغام: آدرس‌های فعال ETH کاهش چشمگیری داشتند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: اتریوم سر انجام در ماه‌های گذشته، ادغام و بروزرسانی بزرگ خود را منتشر کرد که به نوعی بزرگ‌ترین بروزرسانی در صنعت ارزهای دیجیتال بود. بسیاری از تحلیلگران و سرمایه‌گذاران انتظار داشتند که عملکرد اتریوم پس از این ادغام رشد قابل توجهی داشته باشد، اما این گونه نبود. به عنوان مثال، تعداد آدرس‌های فعال اتریوم پس از ادغام به شدت کاهش پیدا کرده است. در ادامه به دلایل کاهش چشمگیر آدرس های فعال اتریوم بیشتر خواهیم پرداخت.

کاهش چشمگیر آدرس های فعال اتریوم

طبق داده‌ها و گزارشاتی که Santiment منتشر کرده، تعداد آدرس‌های فعال اتریوم به پایین‌ترین حد در چهار ماه گذشته سقوط کرده است.

کاهش چشمگیر آدرس های فعال اتریوم

این افت در حالی به وقوع پیوسته که اتریوم یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های خود را منتشر و به الگوریتم اجماع اثبات سهام کوچ کرده است. این افت نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد وضعیت اتریوم پس از مرج هنوز به وقوع نپیوسته.

روز دوشنبه، تعداد آدرس‌های ثبت شده اتریوم کمتر از ۴۰۰ هزار آدرس بود که پایین‌ترین تعداد از ۲۶ ژوئن است. در این بین، قیمت دومین رمزارز بزرگ بازار نیز به زیر ۱۳۰۰ دلار کاهش پیدا کرده. در نظر داشته باشید که اواخر ماه جولای، آدرس‌های فعال اتریوم افزایش چشمگیری داشت.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.