یک نهنگ اتریوم ۱۷۵ میلیارد شیبا اینو خریداری کرد.

خرید ۱۷۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم Whalestats نشان می‌دهد که که یک نهنگ اتریوم بیش از ۱۷۵ میلیون شیبااینو خریداری کرده است. خرید ۱۷۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم در زمان افت ۱۰ درصدی این توکن رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

خرید ۱۷۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم

داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم Whalestats نشان می‌دهد که در ۱۷ ساعت گذشته نهنگ اتریوم به نام bumbor حدود ۱۷۵/۲ میلیارد توکن شیبااینو را به ارزش ۴/۴ میلیون دلار خریداری کرده است.

این اتفاق درست در زمانی رخ داده که شیبااینو بیش از ۱۰ درصد در ۲۴ ساعت افت کرده بود. براساس گزارشات Whalestats، این نهنگ سه خرید شیبااینو را انجام داده و توکن‌ها را به آدرس خود منتقل کرده است.

این معاملات شامل ۵۷,۸۷۱,۹۰۷,۸۸۵ و ۵۸,۸۰۷,۰۸۷,۶۷۳ و همچنین ۵۸,۶۲۴,۹۸۵,۹۷۰ شیبااینو بودند.

خرید ۱۷۵ میلیارد شیبا اینو

با اینکه Bumbur مقدار زیادی از توکن‌های شیبااینو را خریده، اما آن‌ها را فروخته است. اغلب نهنگ‌ها برای خرید  آلت‌کوین‌هایی مانند شیبااینو و Apecoin شک و تردید دارند.

قبل از این Whakestats تراکنش‌های مکرری را شناسایی کرده بود. در ۳۰ مارس نهنگی به نام Gimli حدود ۴۲۱,۳۷۰,۴۲۰٫۶۲۴ شیبااینو را به ارزش ۱۱,۳۱۳,۷۹۵ دلار خریداری کرده بود.

سقوط ۱۱ درصدی شیبااینو

براساس گزارشات، از صبح دیروز توکن شیبااینو ۱۰/۸۳ درصد افت کرده است. از ۱۶ مارس قیمت این توکن بیش از ۱۶ درصد کاهش یافته و از ۰,۰۰۰۰۲۹۶۷ دلار به ۰,۰۰۰۰۲۴۹۳ دلار رسیده است.

خرید ۱۷۵ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ اتریوم

به احتمال زیاد این افت به دلیل ریزش قیمت بیت‌کوین رخ داده است. با این حال، شیبااینو توانسته بخشی از این ضرر را جبران کند. اکنون این توکن در قیمت ۰,۰۰۰۰۲۵۵۴ دلار معامله می‌شود.

منبع خبر: U.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.