نهنگ اتریوم ۱۱۰ میلیارد توکن شیبااینو خرید؛ ۹/۷ میلیون SHIB نیز در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شد!

خرید ۱۱۰ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

بر اساس گزارش WhaleStats، یک نهنگ اتریوم به نام «گیملی»، ۱۱۰ میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده است که در زمان خرید، ۳/۶۲ میلیون دلار ارزش داشتند. همچنین ۹/۷ میلیون SHIB در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است. در این خبر جزئیات بیشتری از خرید ۱۱۰ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم و توکن سوزی صورت گرفته در اختیارتان قرار خواهیم کرد. با بیتستان همراه باشید.

این نهنگ اتریوم، در حال حاضر حدود ۴۷/۸ میلیون دلار توکن شیبااینو در اختیار دارد. گیملی در مجموع، صاحب ۱/۶ میلیارد دلار توکن ERC-20 است و به یکی از بزرگترین دارندگان توکن‌های شبکه ERC-20 معرفی می‌شود.

خرید ۱۱۰ میلیارد توکن شیبااینو، اولین خرید این نهنگ در سال جدید به حساب می‌آید. نهنگ گیملی در ۳ دسامبر نیز ۲۸/۲ میلیارد توکن SHIB خریداری کرده بود که در زمان خرید، ۱/۱ میلیون دلار ارزش داشتند.

شیبااینو در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین توکن در بین نهنگ‌های اتریوم شناخته می‌شود، چرا که ۱۴/۶۷ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت آن‌ها را تشکیل می‌دهد. توکن FTX، توکن بومی صرافی FTX نیز با در اختیار داشتن سهم ۱۳/۳۷ درصدی، در جایگاه دوم قرار دارد.

با وجود خریدهای صورت گرفته، این ارز دیجیتال همچنان ۶۱/۶۹ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی ۰,۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار که در ۲۸ اکتبر به ثبت رسیده، کاهش یافته است. این میم‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲/۲۴ درصد کاهش داشت و به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، SHIB در صرافی‌های ارزهای دیجیتال، با قیمت ۰,۰۰۰۰۳۲ دلار معامله می‌شود.

۹/۷ میلیون SHIB در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است:

با توجه به توییت اخیر حساب توییتری shibburn، تقریباً ۱۰ میلیون SHIB در روز گذشته سوزانده شده است.

shibburn گزارش می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۹,۷۵۸,۹۹۳ SHIB به یک کیف پول غیرقابل مصرف ارسال شده تا از میزان شیبااینو در حال گردش کاسته شود.

۹/۷ میلیون SHIB در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است

در همین حال، داده‌های ارائه شده توسط etherscan نشان می‌دهند که در پنج روز گذشته، تیم‌های مختلف در جامعه کاربران SHIB تقریبا ۳۰ میلیون توکن Shiba Inu را سوزانده‌اند.

حساب توییتری shibburn خاطر نشان کرد که تا کنون بیش از ۴۱ درصد از کل شیبااینو عرضه شده، سوزانده شده است. یعنی حدود ۴۱۰,۳۰۰,۵۷۵,۷۸۱,۵۱۰ توکن SHIB.

با وجود مکانیزم توکن سوزی صورت گرفته، قیمت دومین میم‌کوین بزرگ بازار در محدوده ۰,۰۰۰۰۳۳ دلار باقی مانده.

۳ میلیارد SHIB سوزانده خواهد شد:

حساب کاربری Bigger Entertainment در توییتر اعلام کرده که قصد دارد ۳,۰۲۵,۷۱۸,۶۰۸ توکن SHIB را از بین ببرد (حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار شیبااینو).

Bigger Entertainment که یک فروشگاه آنلاین NFT است، بلیط رویدادها و کالاهای ارز دیجیتال را می‌فروشد. Bigger Entertainment از اکتبر ۲۰۲۰، SHIB را در جریان برن پارتی‌هایی که برگزار می‌کند، می‌سوزاند. این تیم تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون توکن را نابود کرده است.

۳ میلیارد SHIB سوزانده خواهد شد

منبع: u.todayu.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.