خرید 6 میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم پس از بهبود قیمت این رمزارز

خرید ۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: نهنگ‌های شیبااینو از دارایی‌های خود کم می‌کنند و امیدوارند در آینده قیمت این رمزارز رشد بسیار بالایی داشته باشد، اما از آن طرف نهنگ‌های اتریوم همچنان در حال خرید این رمزارز هستند و شیبااینو را به سبد دارایی‌های خود اضافه می‌کنند. در همین بین، خبر خرید 6 میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم موجب شد تا توجهات به سمت این رمزارز جلب شود.

خرید ۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم

پس از بهبود جزئی ۵ درصدی قیمت SHIB در بازار، یک نهنگ ناشناس ۲۷۱ میلیارد توکن به ارزش بیش از ۶ میلیون دلار خریداری کرد. این اولین خرید بزرگ Shiba Inu در چند روز گذشته نیست، زیرا ۵۰۰ کیف پول برتر اتریوم میلیاردها توکن را خریداری کرده‌اند.

با خرید SHIB توسط نهنگ‌های اتریوم، این رمزارز توانست به باارزش‌ترین دارایی سبد این نهنگ‌ها تبدیل شود و رقیب اصلی خود یعنی FTX را کنار بزند، اما به دلیل افت قیمت دوباره جایگاه اول را از دست داد و بعد از FTX قرار گرفت.

چرا نهنگ‌ها، شیبااینو می‌خرند؟

درست زمانی که بازار نوسان دارد و یک فرد معمولی از خرید و سرمایه‌گذاری در بازار منصرف می‌شود، یک نهنگ وارد میدان شده و اقدام به ذخیره کردن دارایی‌های بیشتر می‌کند.

خرید ۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم

همانطور که سرویس ردیابی WhaleStats نشان می‌دهد، بزرگترین آدرس‌های اتریوم که توکن‌های شیبااینو زیادی می‌خرند، از قبل مقدار مشخصی توکن دارند و به سادگی میانگین دارایی خود را کاهش می‌دهند.

با کاهش میانگین دارایی‌های، سرمایه‌گذاران می‌توانند از هر جهش کوتاه‌مدت و بلندمدت در بازار استفاده کرده و سرمایه‌گذاری کنند. از آنجایی که دارایی‌هایی مانند شیبااینو در برخی نقاط صدها درصد افزایش پیدا می‌کنند، نهنگ‌ها ترجیح می‌دهند به جای معامله فعال یا سفته‌بازی در بازار، آن را ذخیره کنند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.