یک نهنگ اتریوم ۴۴۲٫۶ میلیارد توکن شیبااینو خرید

خرید نیم تریلیون شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

یکی از نهنگ‌های بزرگ اتریوم، Gimli، با خرید ۴۴۲٫۶ میلیارد توکن شیبااینوی دیگر دارایی شیبااینوی خود را به ۱ تریلیون توکن SHIB رساند. نهنگ Gimli برای خرید این تعداد توکن شیبااینو مبلغ ۱۱,۵۶۱,۷۰۱ دلار را پرداخت کرده است. برای بررسی بیشتر خبر خرید نیم تریلیون شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم با بیتستان همراه باشید.

خرید نیم تریلیون شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم

یک کیف‌‌پول اتریوم با رتبه بالا نزدیک به نیم تریلیون دیگر شیبا اینو خریداری کرده و به دارایی‌های میم‌کوین خود اضافه کرده است. براساس گزارش‌های WhaleStats، یکی از نهنگ‌های اتریوم مقدار زیادی شیبااینو خریداری کرده و دارایی خود از این توکن را دو برابر کرده است. این نهنگ اکنون دارای ۱ تریلیون توکن شیبااینو است.

طبق توییت اخیر WhaleStats یکی از ۵ سرمایه‌گذار برتر ارزهای دیجیتال یک خرید شگفت‌انگیز از شیبااینو انجام داده است. این نهنگ که نام مستعار خود را از سریال ارباب حلقه‌ها، کوتوله گیملی، انتخاب کرده بیشتر پرتفوی خود را به اتریوم ناختصاص داده است.

نهنگ گیملی تعداد ۴۴۲,۶۳۷,۸۶۷,۸۵۸ شیبا اینو به ارزش ۱۱,۵۶۱,۷۰۱ دلار را خریداری کرده است. بر اساس آمار ارائه شده این کیف پول دارای یک تریلیون شیبااینو به ارزش ۳۸,۱۸۴,۵۶۰ دلار است.

دیگر ارزهای خریداری شده توسط این نهنگ اکثرا توکن‌های متاورسی مانند تسلا، تیکتوک، مک‌دونالدز، ویندوز، والمارت و غیره است.

به طور کلی ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم تقربیا ۱۷,۴۲ درصد از پرتفوی خود را به شیبااینو اختصاص داده‌اند که اکنون ارزش آن ۱,۵۵۸,۴۵۳,۷۹۶ دلار است.

عکس توییت

موردی مشابه این خرید در اوایل فوریه نیز صورت گرفت که در آن یک سرمایه‌گذار با خرید ۳,۴۵۷,۴۷۷,۱۵۴,۹۳۷ توکن شیبااینو به یک نهنگ جدید تبدیل شد. این نهنگ جدید برای خرید این تعداد توکن شیبااینو ۱۱۵,۹۹۸,۳۵۸ دلار پرداخت کرد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.