نهنگ های اتریوم ۱۷ میلیون دلار MATIC خریداری کردند!

خرید ۱۷ میلیون دلار MATIC توسط نهنگ های اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

نهنگ‌های برتر رمزارز اتریوم به تازگی نهنگ‌ها وارد بازار متیک شده‌اند و اقدام به خرید 17 میلیون دلار متیک کرده‌اند. خرید ۱۷ میلیون دلار MATIC توسط نهنگ های اتریوم می‌تواند بازار این آلت‌کوین را دچار تغییر و تحولاتی کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با بیتستان همراه باشید.

خرید ۱۷ میلیون دلار MATIC توسط نهنگ های اتریوم

نهنگ های اصلی اتریوم به خرید MATIC ادامه داده و تمرکز خود را بر روی این توکن افزایش می‌دهند. چند ساعت پیش، WhaleStats چندین توییت منتشر کرد که نشان می‌دهد دو نهنگ بزرگ اتریوم در مجموع ۱۷ میلیون دلار در توکن بومی شبکه‌ی Polygon، یعنی MATIC را خریداری کرده‌اند.

طبق داده‌های سرویس بلاک چین WhaleStats، دارندگان کیف پول اتریوم که در رتبه‌های ۳۹۲ و ۳۵۸ قرار دارند، در مجموع ۱۱ میلیون توکن MATIC خریداری کرده‌اند. ۳۹۲مین کیف پول دو خرید انجام داد که در یک خرید، ۹۹۹,۹۹۵ و در خریدی دیگر ۱,۰۹۹,۹۹۰ MATIC به مجموع دارایی‌های خود افزود.

مالک کیف پول ۳۵۸ نیز سه برابر ارزش دو تراکنش قبلی یعنی ۹,۰۴۳,۰۳۸ توکن خرید کرده است. به طور کلی، متیک‌های خریداری شده در مجموع تقریباً ۱۱ میلیون دلار ارزش دارند.

نهنگی که در رتبه ۳۹۲ قرار دارد، در مجموع دارای ۱۵,۱۳۰,۲۳۴ دلار MATIC است که ۲۸/۷۸ درصد از سبد ارزهای دیجیتالی‌اش را تشکیل می‌دهد. WhaleStats جزئیات زیادی در مورد کل ذخایر MATIC نهنگ دوم ارائه نکرد.

خرید ۱۷ میلیون دلار MATIC توسط نهنگ های اتریوم

محبوبیت SHIB در بین نهنگ‌های ETH:

به طور کلی، بر اساس توییت دیگری توسط WhaleStats، رمزارز MATIC و SHIB جزو ۱۰ ارزی هستند که اغلب توسط ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ ETH خریداری می‌شوند. توکن شبکه Polygon جایگاه پنجم را در این لیست دارد. توکن شیبااینو هم در جایگاه هشتم قرار دارد.

ارزی که در بین این ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم، بیشترین معاملات را به خود اختصاص داده، LINK است و FTT بزرگترین سکه از نظر ارزش دلاری محسوب می‌شود. توکن SHIB در رتبه سوم لیست ۱۰ دارایی برتر دیجیتالی این نهنگ‌ها قرار دارد.

خرید ۱۷ میلیون دلار MATIC توسط نهنگ های اتریوم

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.