هجوم نهنگ‌های اتریوم برای خرید FTX ،MATIC و LUNA با بهبود روند بازار

هجوم نهنگ های اتریوم برای خرید FTX، MATIC و LUNA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: داده‌های به اشتراک گذاشته شده از سمت پلتفرم WhaleStats، هجوم نهنگ های اتریوم برای خرید FTX ،MATIC و LUNA را نشان می‌دهند. نهنگ‌های اتریوم با بهبود روند بازار ارزهای دیجیتال به خرید این آلت‌کوین‌ها رغبت زیادی نشان داده‌اند.

سرویس WhaleStats داده‌هایی را به اشتراک گذاشت که طبق آن‌ها، در 24 ساعت گذشته، تعدادی از 1000 نهنگ برتر اتریوم، مقادیر زیادی FTT و توکن بومی Polygon MATIC را به همراه مقداری Terra Luna خریداری کرده‌اند.

در همین حال، بازار کلی ارزهای دیجیتال سبز شده و سه توکن نام برده شده نیز در حال افزایش قیمت هستند. نهنگ‌های اتریوم از این وضعیت بازار استفاده می‌کنند تا بتوانند توکن‌های مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند.

بر اساس توییت‌های اخیر منتشر شده توسط پلتفرم WhaleStats، چندین نهنگ من جمله چارمین نهنگ بزرگ ETH اقدام به خرید 4 میلیون توکن MATIC کرده‌اند که ارزش تقریبی این میزان متیک، به 5,529,716 دلار می‌رسد.

105مین نهنگ بزرگ بازار اتریوم نیز 15,720,427 توکن FTX (FTT) به ارزش تقریبی 637,148,906 دلار خریداری کرده است.

هجوم نهنگ های اتریوم برای خرید FTX، MATIC و LUNA

چهارمین نهنگ بزرگ اتریوم همچنین 135,000 لونا، به ارزش تقریبی 6,725,700 دلار خریداری کرده است.

هجوم نهنگ های اتریوم برای خرید FTX، MATIC و LUNA

MATIC ،LINK و FTT ارزهایی هستند که 1000 نهنگ برتر اتریوم اخیراً روی آن‌ها تمرکز کرده و در مقادیر زیادی از این توکن‌ها را خریداری می‌کنند. پیش از این نیز، 297مین نهنگ بزرگ بازار حدود 3 میلیون توکن MATIC در زمان نزولی بودن بازار خریداری کرده بود.

در 17 ژانویه، یک نهنگ ETH حدود 2/3 میلیون کوین به دارایی خود اضافه نمود و یک نهنگ ناشناس نیز 3/8 میلیون MATIC را از بایننس خارج کرد. ارزش این معاملات حدود 14/6 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

دو هفته پیش نیز 506مین نهنگ بزرگ اتریوم حدود 1/3 میلیون دلار FTT به دارایی‌های خود اضافه کرده بود.

علاقه‌ی مایک نووگراتز به توکن LUNA:

پیش از این نیز اشاره کرده بودیم که توکن LUNA یکی از رمزارزهایی است که سرمایه گذار مشهور و رئیس Galaxy Digital، مایک نووگراتز علاقه زیادی به آن دارد. زمانی که لونا در ماه دسامبر به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 100 دلار رسید، قول داده بود که یک جشن بزرگ بگیرد.

FTT، دومین رمزارز محبوب نهنگ‌های اتریوم:

بر اساس داده‌های WhaleStats، توکن Shiba Inu در حال حاضر به عنوان اولین توکن محبوب 1000 نهنگ برتر ETH محسوب می‌شود. نهنگ‌ها 2/6 میلیارد دلار از آن (که 26/43 درصد از دارایی‌هایشان را شامل می‌شود) را در اختیار دارند و توکن FTX در رتبه دوم قرار دارد.

نهنگ‌های بزرگ اتریوم حدود 1/5 میلیارد دلار FTT در اختیار دارند که 14/69 درصد از دارایی‌هایشان را شامل می‌شود.

با بهبود یافتن روند بازار، نهنگ‌های اتریوم به خرید توکن FTX ،MATIC و LUNA ادامه می‌دهند.

منبع: u.today

اتریوم ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.