اصلاح 15 درصدی اتریوم و ورود به منطقه خوب برای سرمایه گذاری

اصلاح 15 درصدی اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۰

اتریوم دومین رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال که به تازگی شاهد یک اصلاح ۱۵ درصدی در ارزش خود بود. بسیاری از افراد اعتقاد دارند اتریوم اکنون وارد منطقه مناسب برای سرمایه‌گذاری شده است. برای مطالعه جزئیات بیشتر در رابطه با اصلاح ۱۵ درصدی اتریوم و ورود به منطقه خوب برای سرمایه گذاری، بیتستان را تا انتها همراهی نمایید.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Santiment، در حالی که برخی از معامله‌گران پس از افت بازار کریپتو با ضرر مواجه شدند، شرکت‌کنندگان بازاری که هنوز وارد هیچ موقعیتی نشده‌اند، اکنون می‌توانند وارد بازار رمزارز مد نظر خود شوند، چرا که  ارزهای دیجیتال در حال حاضر دارای یک منطقه امن برای خرید هستند.

منطقه امن خرید یعنی چه؟

اول و مهمتر از همه، هر معامله در بازار ارزهای دیجیتال یک ریسک محسوب می‌شود، زیرا این صنعت بیش از حد نوسان داشته و در معرض تغییرات و دستکاری قرار دارد. اما در بعضی از اوقات، بازار در مقایسه با دوره‌هایی که دارایی‌ها در حال افزایش است، شرایط دلپذیرتری را برای ورود و سرمایه گذاری فراهم می‌کند.

ریسک منطقه خرید یا فروش با نسبت MVRV تعیین می‌شود که با تقسیم ارزش کل بازار یک دارایی بر ارزش تحقق یافته آن محاسبه می‌شود.

این محاسبات نشان می‌دهند که آیا یک دارایی در حال خریداری با قیمت بالایی است یا در حالت مناسبی خرید و فروش انجام می‌شود.

خروج اتریوم از صرافی‌ها با وجود کاهش قیمت!

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

بر اساس داده‌های ارائه شده، برای اولین بار در تقریباً دو ماه گذشته، اتریوم وارد منطقه تخفیف شده که به نوعی نشان دهنده این است که ورود به بازار آن با ریسک کمتری می‌تواند انجام گیرد.

اما توجه داشته باشید که در بررسی بلندمدت وضعیت بازار این رمزارز، می‌توان مشاهده کرد که ارزش بازار اتریوم همچنان بیش از حد افزایش یافته و برای ورود به منطقه کم ریسک، باید ۴۰٪ دیگر اصلاح شود.

اصلاح 15 درصدی اتریوم

در حال حاضر، اتریوم با قیمت ۴,۲۳۶ دلار معامله می‌شود و در اصلاح ۱۰ درصدی که از ۱۲ نوامبر آغاز شده، باقی مانده است. در صورت رسیدن اتریوم به اصلاح ۴۰ درصدی، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار باید با حدود قیمتی ۲,۵۰۰ دلار معامله شود.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.