در قرارداد اتریوم ۲.۰ بیش از ۸ میلیون اتر سپرده گذاری شده است

در قرارداد اتریوم ۲.۰ بیش از ۸ میلیون اتر سپرده گذاری شده است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

اتریوم به متوقف کردن ساز و کار اثبات کار (PoW) نزدیک‌تر می‌شود و به این دلیل افراد بیشتری تصمیم می‌گیرند تا در قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ سرمایه‌گذاری کنند. جالب است بدانید که میزان سپرده گذاری بیش از ۸ میلیون اتر در قرارداد اتریوم ۲.۰ رسیده است. در ادامه جزئیات بیشتری از سپرده گذاری بیش از ۸ میلیون اتر در قرارداد اتریوم ۲.۰ در اختیارتان قرار خواهیم داد. با بیتستان همراه باشید.

با توجه به اطلاعات سرویس تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode، ارزش کل سپرده‌گذاری‌های صورت گرفته در قرارداد اتریوم ۲.۰، به یک ATH جدید ۸/۸ میلیون اتر رسیده است.

همانطور که نمودار نشان می‌دهد، ارزش دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده در قرارداد اتریوم ۲.۰ به تدریج افزایش یافته و تقریباً هیچ کاهشی نداشته است.

سپرده گذاری بیش از ۸ میلیون اتر در قرارداد اتریوم ۲.۰

اتریوم ۲.۰ چیست؟

اتریوم ۲.۰، نسخه بعدی شبکه اتریوم است. به روز رسانی سیستم، بخش مهمی از آینده کل اکوسیستم بلاک‌چین محسوب می‌شود. هدف اصلی به‌روزرسانی، تغییر پروتکل اعتبارسنجی اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) است. به جای این که ماینرها تراکنش‌ها را تایید کنند، اعتبارسنج‌ها این کار را انجام خواهند داد.

همچنین جوایزی که قبلاً توسط ماینرها دریافت می‌شد، اکنون به اعتبار سنجی اتریوم می‌رسد. تغییر در سیستم با کاهش انرژی مورد نیاز برای ایجاد سکه‌های جدید، شبکه را سبزتر می‌کند.

چرا مردم بیشتر در قراردادهای سپرده سرمایه گذاری می‌کنند؟

همانطور که قبلا ذکر شد، افزایش تعداد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در قرارداد با عملکرد بازار اتریوم مرتبط است. بنابراین، هر زمان که دارایی وارد مرحله اصلاح شود، ممکن است همچنان شاهد یک دوره شتاب کوچک باشیم.

افزایش نرخ سرمایه‌گذاری در طول اصلاح دارایی ممکن است با اراده سرمایه‌گذاران برای حفظ وجوه و خنثی کردن زیان از طریق کسب سود (سهم) در ارتباط باشد.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.