بروزرسانی Altair اتریوم! 30 درصد از نودها هنوز آماده نیستند

بروزرسانی Altair اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰

بعد از راه‌اندازی طرح بهبود EIP-1559 برای شبکه اتریوم، به‌روزرسانی Altair این شبکه اجرایی خواهد شد، این به‌روز‌رسانی اولین (شاید تنها) به‌روز‌رسانی بیکن چین قبل از ادغام با شبکه اصلی اتریوم است. بروزرسانی Altair اتریوم می‌تواند موجب بهبود و تسریع شبکه بلاک‌چین اتریوم شود. با بیتستان همراه باشید.

بروزرسانی Altair اتریوم

کمتر از ۴۸ ساعت تا آپدیت Altair اتریوم باقی مانده است، اما ۳۰ درصد گره‌ها هنوز آماده نیستند.

شبکه اصلی اتریوم در حال نزدیک‌تر شدن به شبکه جدید Altair است، به این معنی که اکثریت گره‌های شبکه باید کلاینت‌های خود را به‌روزرسانی کنند. طبق گزارشات سرویس Nodewatch، در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از گره‌ها به صورت همگام نشده باقی مانده‌اند.

ارتقای جدید برای اتریوم صرفاً اعتبار سنجی‌ها را هدف قرار داده است و چیزی را برای کاربران عمومی این ارز دیجیتال تغییر نمی‌دهد. بروز رسانی فقط بر مکانیسم اجماع زنجیره‌ای بیکن تأثیر می‌گذارد. علاوه بر کاربران، به روز رسانی‌ها هیچ تاثیری بر قراردادها هم نخواهند داشت.

اگر کاربران قصد دارند که به عنوان اعتبار سنج عمل کنند، باید آخرین نسخه نرم افزار خود را (که می‌توانند در جدول موجود در وبلاگ اتریوم بیابند) دانلود کنند و گره‌هایشان را مانند همیشه راه اندازی مجدد نمایند.

اعتبارسنجی‌هایی که در شبکه قدیمی اجرا می‌شوند، به دلیل عدم شرکت در اجماع ارتقا یافته جریمه خواهند شد.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند به دست آورید

میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند

هنگامی که جامعه اتریوم تصمیم می‌گیرد که چه تغییراتی باید در شبکه ایجاد شود، این تغییر توسط کلاینت‌هایی که در شبکه کار می‌کنند، نوشته می‌شوند. تغییرات در پروتکل زنجیره بیکن‌چین در یک دوره خاص اجرا می‌شود. (بروز رسانی Altair در دوره ۷۴۲۴۰ فعال می‌گردد)

هر گره جدیدی که ایجاد شده در صورتی که با مجموعه قوانین قدیمی بدون اینکه قادر به استفاده از توابع جدید مشارکت در شبکه فعلی باشد، در زنجیره قدیمی رها خواهد شد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.