تاریخ دقیق ادغام اتریوم مشخص شد!

تاریخ دقیق ادغام اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ دقیق ادغام اتریوم مشخص شد و توسعه‌دهندگان اتریوم مدعی هستند، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این تاریخ به تعویق نخواهد افتاد. پرستون ون لون، یکی از توسعه‌دهندگان Core Ethereum می‌گوید که انتقال شبکه به مکانیزم  اثبات سهام (PoS) به احتمال زیاد در ماه آگوست اتفاق خواهد افتاد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

تاریخ دقیق ادغام اتریوم

به نظر می رسد انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) که مدت‌ها است در انتظار آن هستیم و بارها و بارها عقب افتاده، در ماه آگوست رخ خواهد داد.

پرستون ون لون، توسعه‌دهنده اصلی شبکه اتریوم (ETH)، به شرکت‌کنندگان کنفرانس اخیر اتریوم گفت که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این انتقال، که به عنوان ادغام هم شناخته شده است، در ماه اوت رخ خواهد داد.

تاریخ دقیق ادغام اتریوم

ون لون به ۵۰۰۰ شرکت‌کننده این کنفرانس گفت که تیم توسعه، به دنبال این است که قبل از “difficulty bomb” این انتقال را انجام دهد.

“تا آنجا که ما می دانیم، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ماه آگوست برای این ادغام تاریخی منطقی‌ای به نظر می‌رسد.

جاستین دریک، از محققان اتریوم، اظهار داشت که اطمینان از انجام سریع ادغام اولویت اصلی است و میل شدید خود را برای تحقق این امر قبل از difficulty bomb که در ماه آگوست اتفاق خواهد افتاد، به اشتراک گذاشت.

«difficulty bomb» به برنامه کدگذاری شده در بلاک‌چین اتریوم اشاره دارد که عمداً سرعت شبکه را کند می‌کند. این برنامه کار ماینرها را دشوار می‌کند تا آن‌ها نیز به به مکانیزم PoS منتقل شوند.

در ۱۱ آوریل، تیم بیکو، توسعه‌دهنده اتریوم، علیرغم موفقیت آمیز بودن “shadow fork test”، اعلام کرد که ادغام آنطور که انتظار می‌رفت در ژوئن اجرا نخواهد شد. به گفته Beiko، توسعه‌دهندگان باید به سرعت عمل کنند تا از difficulty bomb پیش رو فرار کنند، در غیر این صورت، باید به‌روزرسانی دیگری را برای به تاخیر انداختن بمب معرفی نمایند.

منبع: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.