مصرف برق شبکه اتریوم تا ۵۰ درصد کاهش یافت

کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در شبکه اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ تیر ۱۴۰۱

از دلایل کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در شبکه اتریوم می‌توان به کاهش ناگهانی قیمت و بی اعتماد شدن مردم به این رمزارز اشاره کرد. کاهش قیمت اخیر بازار باعث افت میزان خرید و تعطیلی بعضی دستگاه‌های ماینر شد. این قضیه باعث شد در این شبکه‌ی رمزنگاری تا ۵۰ درصد مصرف برق کاهش یابد. برای خواندن ادامه‌ی خبر با بیتستان همراه باشید.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در شبکه اتریوم

طبق گزارش گاردین، مصرف برق در برخی از بزرگترین شبکه‌های رمزنگاری تا ۵۰ درصد کاهش یافته. این خبرگزاری دلیل این امر را تعطیلی ماینرها پس از کاهش قیمت رمزارزها بیان کرد.

فشار فروش اخیر یادآور بی‌رحمانه‌ای بود که سرمایه‌گذاری در کریپتو چقدر می‌تواند بی‌ثبات باشد، اما فقط سرمایه‌گذاران تحت فشار نیستند. ماینرها که باید هزینه‌های خود را با قیمت رمزارزها متعادل کنند نیز با مشکلاتی روبرو هستند.

یکی از مسائل مهم در استخراج رمزارز مصرف برق در فرآیند استخراج است. کاهش قیمت توکن‌ها بر کارآمدترین ماینرها تاثیر شدید گذاشت و باعث تعطیلی آن‌ها شد، که این قضیه تاثیر مستقیم بر کاهش مصرف برق شبکه‌های بزرگ داشت.

برآوردهای Digiconomist نشان می‌دهد که مصرف برق بیت‌کوین که پرمصرف‌ترین شبکه استخراج رمزارز است، در ۳ هفته گذشته ۳۵% کاهش یافته است (از حداکثر ۲۰۴.۵ تراوات بر ساعت در ۱۱ ژوئن، به ۱۳۲.۰۷ تراوات در ساعت در روز پنجشنبه). همچنین سود ماینینگ بیت‌کوین در ۱۹ ژوئن به ۰٫۰۷۱۵ دلار در روز کاهش یافت که پایین‌ترین حد در ۲۰ ماه گذشته است.

مصرف برق ماینر های بیت‌کوین

در این حین کاهش مصرف برق برای شبکه اتریوم (ETH) بارزتر بود. مصرف برق شبکه اتریوم در ۲۳ می، ۹۳٫۹۸ TW/h بود که این آمار ۴۹ درصد کاهش در ۳۲ روز اخیر را نشان می‌دهند. سود ماینینگ اتریوم نیز در ۱۸ ژوئن به ۰٫۰۱۳۵ دلار که پایین‌ترین سطح در ۲۶ ماه گذشته است، سقوط کرد.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در شبکه اتریوم

منبع: cryptoslate

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.