ETFهای اتریوم در انتظار تایید SEC

ETFهای اتریوم در انتظار تایید SEC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

ETFهای اتریوم با پشتوانه فیزیکی زودتر از Spot BTC ETF عرضه خواهند شد! این خبری است که بسیاری از خبرگزاری‌های مهم حوزه ارزهای دیجیتال در چند ساعت اخیر به آن پرداخته‌اند. در حالی که ETF بیت‌کوین توانست موفقیت چشم‌گیری به دست آورد، حال ارزهای دیگری مثل اتریوم نیز در پی انتشار ETF خود هستند. با بیتستان همراه باشید تا بیشتر به خبر انتشار ETFهای اتریوم بپردازیم.

ETFهای اتریوم

به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، اکثر فعالان بازار بر این باور اتفاق نظر دارند که باید ETF با پشتوانه فیزیکی هر چه سریع‌تر عرضه شود تا بتوان با سهولت و راحتی بیشتر اقدام به خرید ارزهای دیجیتال در بازار سرمایه کرد.

تحلیلگر بلومبرگ اذعان داشت که صندوق قابل معامله اتریوم در بورس (ETFهای اتریوم) در سه ماهه اول سال آینده توسط رگولاتور تایید می‌شود.

اگر چه سبد قابل معامله ارزهای دیجیتالی مثل اتریوم برای سرمایه‌گذاران نهادی، بهترین راه حل ممکن جهت خرید و فروش نیست، اما ممکن است که بتواند موفقیت ETF بیت‌کوین را که در هفته اول معاملات خود، بیش از ۱/۲ میلیارد دلار سرمایه جذب کرد، تکرار کند.

ETFهای اتریوم در انتظار تایید SEC

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

هش‌ریت اتریوم به بالاترین حد خود رسید

بهتر است بدانید که دومین ETF بیت‌کوین تایید شده توسط Valkyrie نتوانست موفقیت ProShares را تکرار کند و شروع آرام‌تری را در بازار شاهد بود، اما راه‌اندازی چنین ETFهایی به عنوان نشانه مهمی جهت پذیرش ارزهای دیجیتال در وال استریت هستند.

تایید ETF اتریوم تنها پس از زمانی امکان پذیر خواهد بود که SEC یا رئیس آن آقای Gensler، اعلام کند که قانونی برای محافظت از سرمایه در دسترس است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.