هاردفورک‌های شبکه اتریوم در صرافی هیوبی لیست خواهند شد!

لیست شدن هارد فورک‌های اتریوم در صرافی Huobi
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

براساس گزارشات، صرافی هوبی اخیرا اعلام کرده هاردفورک‌های ایجاد شده در شبکه اتریوم را لیست خواهد کرد. گفتنی از برای لیست شدن هارد فورک‌های اتریوم در صرافی Huobi دارایی‌های فورک شده باید ۵ معیار را داشته باشند. برای اطلاع از ادامه خبر در ادامه با ما همراه باشید.

لیست شدن هارد فورک‌های اتریوم در صرافی Huobi

براساس گزارشات، صرافی هوبی اخیرا اعلام کرده که هارد فورک‌‌های ایجاد شده در شبکه اتریوم پس از تغییر اجماع سهام از POS به POW  در این صرافی لیست می‌شود. این صرافی روز جمعه با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد:

دارایی‌های فورک شده برای لیست شدن در این صرافی باید برخی قوانین را رعایت کنند.

طبق گزارشات، شبکه اتریوم در حال طی کردن روزهای پایانی برای تغییر اجماع اثبات از POS به POW است. امکان دارد این ادغام در ماه سپتامبر امسال رخ دهد. جالب است بدانید که درصورت اعمال این ادغام ممکن است بسیاری از ماینرها نسبت به اینکار اعتراض داشته باشند؛ چرا که آن‌ها جهت تهیه تجهیزات مورد نیاز برای استخراج اتریوم هزینه کرده‌اند.

با وجود اینکه آن‌ها نمی‌توانند این ادغام را متوقف کنند، می‌توانند نسخه دیگری از اتریوم را شبیه سازی کنند. احتمال ایجاد فورک در شبکه اتریوم توسط ماینرها پس از آن افزایش یافت که چدلر گوئو ماینر چینی اعلام کرد درصورت تغییر اجماع اثبات به POW، شبکه اتریوم فورک خواهد داشت.

طبق گزارشات، صرافی هوبی اعلام کرده در صورت داشتن ۵ معیار توکن‌های فورک شده در صرافی هوبی لیست می‌شوند. یکی از معیارها برای لیست شدن دارایی‌های فورک شده، این است که توسعه دهندگان باید قبل از هارد فورک یک نرم افزار به صورت آزمایشی منتشر کنند تا کاربران با ساز و کار دارایی فورک شده آشنا شوند.

منبع: theblock

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.