اولین Shadow Fork اتریوم قبل از ادغام، راه اندازی و تست شد

راه اندازی اولین Shadow Fork اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: شبکه اتریوم در حال آماده سازی زمینه‌ها برای تبدیل ساز و کار خود به مدل اثبات سهام (PoS) است و در این زمینه اقدام به آزمایش برخی شبکه‌ها می‌کند، از این رو اقدام به راه اندازی Shadow Fork کرد. هدف از راه اندازی اولین Shadow Fork اتریوم آزمایش فرضیه‌های توسعه دهندگان و همچنین تست استرس شبکه اصلی اعلام شده است.

مهندس اتریوم پاریتوش جایانتی (Parathi Jayanathi) در توییتر اعلام کرده است:

هدف از راه اندازی اولین شدو فورک اتریوم، این است که به کاربران اجازه دهد تا اجرای گره‌ها، استقرار قراردادها، تست زیرساخت و غیره را آزمایش کنند.

Kiln آخرین شبکه آزمایشی است که قبل از تغییر ساز و کار اتریوم از اثبات کار به مکانیسم اثبات سهام صورت می‌گیرد.

انتقال چند مرحله‌ای اتریوم به PoS

پست وبلاگی بنیاد اتریوم که ماه گذشته منتشر شده بود، به چگونگی تغییر الگوریتم به PoS را در مراحل مختلف معرفی می‌کرد. در این پست همچنین اشاره شده که از ۶ سال پیش تحقیق و توسعه برای تغییر این چارچوب بررسی و تحقیقات آغاز گشته بود.

الگوریتم اجماع PoS که قرار است جایگزین مدل PoW شود، در درجه اول توسط گره‌هایی که توسط «استیکرها» به جای «ماینرها» اداره می‌شوند، تأیید می‌شود.

بحث اصلی استفاده از الگوریتم اثبات کار، مقدار زیاد انرژی مصرفی آن است که برای تشکیل یک بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که مکانیسم اثبات سهام با انرژی بسیار کمتری چنین کاری را اجرایی می‌کند.

Ethereum Shadow Fork دقیقا چیست؟

Shadow Fork به کپی کردن داده‌ها از یک شبکه اصلی به یک شبکه آزمایشی (یعنی از شبکه اصلی اتریوم به یک شبکه آزمایشی) اشاره دارد که به تست ویژگی‌ها قبل از استقرار نهایی کمک می‌کند.

این امر زمانی اتفاق می‌افتد که شبکه آزمایشی برای ارزیابی بهتر، از شبکه اصلی تقلید می‌کند. اولین Shadow Fork اتریوم به یک زنجیره متعارف اتریوم متصل است، از این رو می‌تواند برخی از اطلاعات را با شبکه اصلی اتریوم نیز به اشتراک بگذارد.

طبق ادعای ماریوس ون در ویدن، یکی دیگر از توسعه دهندگان بنیاد اتریوم، این شبکه آزمایشی نزدیک به ۱,۱۶۶,۰۱۶ تراکنش را در ​​۱۴/۸ ثانیه پردازش می‌کند.

منبع: bitcoinist

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.