دلایل رشد چشمگیر شبکه اتریوم چیست؟

رشد شبکه اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰

درحالی‌که بیت کوین با مقاومت مهم ۵۵,۰۰۰ دلار درگیر است، اتریوم در منطقه ۳/۵۰۰ تا ۳/۶۰۰ دلار تثبیت می‌شود. داده‌های زنجیره‌ای رشد قابل توجهی را در شبکه اتریوم نشان می‌دهkد که می‌تواند بار دیگر با افزایش محبوبیت صنایع NFT و DEFI مرتبط شود. برای اطلاع از دلایل رشد شبکه اتریوم با بیتستان همراه باشید.

در پی رشد شبکه اتریوم، در ادامه به دلایل رشد شبکه اتریوم خواهیم پرداخت که عبارتند از:

  • افزایش تعداد آدرس‌ها
  • افزایش مبادلات

افزایش تعداد آدرس‌ها

داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده جهش عظیم در نمودار رشد شبکه با ۱۵۵,۲۳۰ آدرس جدید ثبت شده هستند. این بالاترین میزان آدرس‌های ایجاد شده در یک روز از تاریخ ۱۸ می است. افزایش تعداد زیاد کاربران فعال، به عنوان نشانه قوی روند صعودی تلقی می‌شود؛ زیرا کاربران فعال به منظور تراکنش‌ها و هزینه‌های بیشتر است.

افزایش نرخ‌های رشد در شبکه به احتمال زیاد به افزایش تدریجی صنعت DEFI مرتبط است.

طبق گزارش u.today ارزش کل قفل شده در صنعت DEFI به سقف جدید ۲۱۰ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر DEFI، صنعت NFT حجم معاملات از دست رفته قبل را بازیابی کرده است.

با توجه به اینکه اتریوم محبوب‌ترین زنجیره برای صنایع DEFI و NFT باقی مانده است، افزایش تعداد آدرس‌ها تا زمانی که جریان وجوه در بازار رمزارزها ثابت بماند، به یک روند تبدیل می‌شود.

افزایش مبادلات

با رسیدن اتریوم به منطقه سقف قبلی، معامله گران بیشتری تصمیم گرفته‌اند سود خود را بگیرند و ریسک یک اصلاح دیگر را قبول نکنند.

با وجود آدرس‌های بیشتر در شبکه، جریان‌های مبادله اولین نشانه‌های رشد را نشان می‌دهد. این مبادلات قابل توجه نیست و فشار فروش زیادی بر اتریوم وارد نمی‌کند.

منبع: U.TODAY

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.