نشانه‌های افزایش فشار فروش اتریوم: دوباره شاهد افت قیمت اتریوم خواهیم بود؟

نشانه های افزایش فشار فروش اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۱

داده‌ها نشان می‌دهند که جریان ورودی به صرافی‌ها شدیدا افزایش یافته و تجربه نشان داده پس از افزایش جریان ورودی به صرافی‌ها معمولا فشار فروش نیز افزایش می‌یابد. پس می‌توان گفت داده‌های زنجیره‌ای نشانه های افزایش فشار فروش اتریوم را نشان می‌دهند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

نشانه های افزایش فشار فروش اتریوم

پس از ۴ جولای، روز استقلال ایالات متحده، معامله‌گران قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار را به ۱۱۲۰ دلار که بالاترین سطح محلی اتریوم است، رساندند.

 به دلیل این که معامله‌گران فعالانه وجوه خود را به پلتفرم‌های معاملاتی باز می‌گردانند، جریان ورودی به صرافی‌ها شدیدا افزایش یافته است. هر زمان که جریان ورودی ارز به صرافی‌ها افزایش یابد، فشار فروش نیز بیشتر می‌شود.

نشانه های افزایش فشار فروش اتریوم

افزایش جریان مبادلات به احتمال زیاد با این واقعیت مرتبط است که فعالان بازار به دنبال راه‌هایی برای خارج کردن وجوه خود پس از سقوط عظیمی که در ماه ژوئن شاهد بودیم، هستند. در ماه ژوئن با کاهش قیمت اتریوم به محدوده‌ی ۸۰۰ دلار، فشار فروش به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

البته افزایش جریان ورودی به صرافی‌ها ممکن است به تمایل معامله‌گران برای فروش دارایی‌های خود مرتبط نباشد، زیرا صرافی‌های متمرکز اغلب برخی از وجوه خود را از کیف‌های کم کار به کیف‌هایی که دائم استفاده می‌شوند منتقل می‌کنند تا نقدینگی در بازار را افزایش دهند.

ممکن است شدت گرفتن روند نزولی بازار در ماه ژوئن نیز با جریان‌های ورودی بزرگ در صرافی‌ها مرتبط باشد، زیرا پلتفرم‌های غیرمتمرکز دیگر، در برابر این روند نمی‌توانند مقاومت کنند. با کاهش تقاضا برای وام‌های دارای وثیقه، سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری سنتی روی می‌آورند.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.