برای اولین باز از ماه اکتبر ارزش اتریوم به زیر 4 هزار دلار سقوط کرد

سقوط قیمت اتریوم به زیر ۴٬۰۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آذر ۱۴۰۰

پس از اواسط اکتبر این اولین باری است که اتریوم ارزشش به زیر ۴۰۰۰ دلار رسید. البته کمی بعد خود را ریکاوری کرده و دوباره به بالای ۴۰۰۰ دلار بازگشت. برای خواندن خبر سقوط قیمت اتریوم به زیر ۴٬۰۰۰ دلار با بیتستان همراه باشید.

به گفته تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم برای مدت کوتاهی به زیر یکی از بزرگترین نقطه‌های حمایتی خود که همان ۴۰۰۰ دلار است، سقوط کرد. در حال حاضر ارزش این رمزارز بزرگ به بالای ۴۰۰۰ دلار بازگشته است اما همچنان ممکن است برای بازیابی V شکل آماده نباشد.

نرخ لیکویید شدن در بازار ارزهای دیجیتال برای اتریوم در چند ساعت گذشته به ۶۰ میلیون دلار رسیده. بر اساس داده‌های صرافی‌های متمرکز مختلف، تعداد قابل توجهی از سفارش‌های تعیین کننده برای اتریوم در سطح حمایت ۴۰۰۰ دلاری یا نزدیک به آن تعیین شده‌اند.

 در حال حاضر، اتریوم با قیمت ۴۰۵۳ دلار با ۱۰ درصد زیان روزانه معامله می شود.

سقوط قیمت اتریوم به زیر ۴٬۰۰۰ دلار

رفتار اخیر اتریوم و رمزارزهای پیشتاز

بر اساس گزارشات، تحلیلگران بلومبرگ ترید اتریوم را پس از ATH اخیر، برای مدت طولانی در یک محدوده مشخص می‌بینند. این محدوده، با حاشیه پایینی ۴۰۰۰ دلار و حاشیه بالایی ۵۰۰۰ دلار پیش‌بینی شده بود.

ارزهای دیجیتال دیگر نیز مانند بیت‌کوین، کاردانو یا دوج‌کوین ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با زیان ۱۰ درصدی اتریوم اندکی کمتر است.

با توجه به جریان‌های مبادلاتی، معامله‌گران هنوز برای فروش همه دارایی های خود عجله ندارند. در حالی که پیش از این زمانی که بیت‌کوین نزدیک به ۶۰۰۰۰ دلار معامله می‌شد، جریان‌های ورودی قوی برای این رمزارز وجود داشت.

در حال حاضر، فشار اصلی فروش از سوی معامله‌گران و مؤسسات خرده‌فروشی به چشم می‌خورد و فعالیت کیف پول استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال همچنان در پایین‌ترین حد باقی مانده است.

منبع: u.today

توضیح پلن بی در مورد پیش‌بینی ناموفق بیت کوین

برای خواندن این خبر کلیک کنید
اتریوم بیت کوین دوج کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.