قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰ توسط ۵۰ کارشناس پیش‌بینی شد!

پیش بینی قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۰

در پایان ماه جولای، وب سایت Finder.com نظر برخی از کارشناسان خود را منتشر کرد که بیان شده بود قیمت اتریوم تا پایان سال جاری به ۵,۱۱۴ دلار خواهد رسید و ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۵۰ هزار دلار برسد. برای اطلاع از جزئیات خبر پیش بینی قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰ با بیتستان همراه باشید.

در ۲۵ اکتبر، Finder گزارش پیش بینی قیمت اتریوم را منتشر کرد که در آن از ۵۰ متخصص فناوری مالی نظرسنجی شده بود و اکنون انتظار می‌رود اتریوم تا پایان سال جاری به ۵,۱۱۴ دلار برسد.

Finder، نظرسنجی‌ها و پیش‌بینی‌های کارشناسان خود را در مورد اقتصاد رو به رشد ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. این کارشناسان رمزارزهای بیت‌کوین و لایت‌کوین و اتریوم را بررسی می‌کنند.

جولای گذشته، محققان Finder از کارشناسان بخش فناوری مالی (fintech) نظرسنجی کردند.

در روز دوشنبه، تیم فالک (Falk) و ریچارد لایکاک (Richard Laycock) از Finder.com گزارش جدیدی ارائه دادند که در آن از ۵۰ متخصص فینتک نظرسنجی شده. متخصصان در رابطه با رمزارز اتریوم بحث کرده بودند.

در طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم بالاتر از ۴ هزار دلار معامله می‌شد. در این نظرسنجی از بازه زمانی ۲۴ سپتامبر تا ۱۱ اکتبر از ۵۰ متخصص نظر گرفتند. داده‌های این نظرسنجی در روز دوشنبه ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

در این گزارش بیان شده علاوه بر اینکه انتظار می‌رود اتریوم تا پایان سال به ۵,۱۱۴ دلار می‌رسد، تا سال ۲۰۲۵، پیش‌بینی شده که اتریوم به قیمت ۱۵,۳۶۴ دلار رشد می‌کند. این متخصصان همچنین امیدوارند که اتر تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۵۰,۷۸۸ دلار برسد.

بروزرسانی Altair اتریوم! ۳۰ درصد از نودها هنوز آماده نیستند

ادامه خبر را بخوانید

نظرات متفاوت شرکت‌کنندگان

داده‌های ارائه شده نشان می‌دهد ۶۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که زمان خرید اتر است، در حالی که ۹ درصد از افراد بیان می‌کنند که اکنون زمان فروش اتر است. ۲۸ درصد از اعضای شرکت‌کننده در نظرسنجی می‌گویند که دارندگان اتر باید هودل کنند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰

دانیل پولوتسکی (Daniel Polotsky)، بنیانگذار Coinflip، فکر می‌کند که تا پایان سال ETH به ۴,۵۰۰ دلار خواهد رسید. علاوه بر این، او معتقد است که اتریوم می‌تواند از رمزارز بیت‌کوین پیشی بگیرد.

او بیان کرد:

اتریوم کار بهتری برای پشتیبانی از توسعه در بلاک‌چین خود انجام می‌دهد. من را به این باور دارم که نرخ رشد اتریوم ممکن است از بیت‌کوین در دهه آینده پیشی بگیرد.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهد از هر ده نفر شرکت‌کننده در نظرسنجی، یک نفر از آن‌ها معتقدند که امکان دارد سولانا از اتریوم پیشی بگیرد.

به گفته شوایفر (Schweifer):

اتریوم نمی‌تواند مشکلات مقیاس پذیری شبکه را حل کند.

منبع خبر: bitcoin

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.