روند اتریوم بعد از ادغام تغییر کرد!

تغییر روند اتریوم بعد از ادغام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

در روز پنج شنبه، ۱۵ سپتامبر، اتریوم (ETH)، بلافاصله پس از اجرای موفقیت آمیز ادغام با اصلاحات شدید بازار روبرو شد. اصلاحات شدید قیمت اتریوم شروع تغییر روند اتریوم بعد از ادغام بود. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

در روز پنج شنبه، ۱۵ سپتامبر، اتریوم (ETH)، بلافاصله پس از اجرای موفقیت آمیز ادغام با اصلاحات شدید بازار روبرو شد. در حال حاضر اتریوم در سطح ۱۴۶۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار فعلی آن ۱۷۸ میلیارد دلار است.

اتر (ETH) از ژوئیه ۲۰۲۲ در بین ارزهای دیجیتال بازار عملکرد بهتری از خود نشان داده است. البته تفکرات مثبت حول ادغام این ارز دیجیتال تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد اتریوم داشت. با این حال پس از ادغام می‌توان گفت عامل‌های عمومی جهانی، بیشتر بر روی قیمت این رمزارز تاثیر خواهند گذشت.

به محض این که داده‌های CPI در مورد تورم ایالات متحده منتشر شده و تورم ۸٫۳ درصدی را نشان دادند، بازار وارد اصلاحات شدیدی شد. بازار سهام پس از مواجهه با این مقدار از تورم، تحت فشار شدید فروش قرار گرفت. طبق انتظارات بازار، فدرال رزرو می‌تواند برای مهار تورم فزاینده، افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره را اعلام کند، که این قضیه برای بازار ارزهای دیجیتال نیز بسیار نگران کننده است.

موفقیت‌آمیز بودن ادغام اتریوم

از لحاظ فنی اجرای ادغام، یک پروسه بسیار موفقیت‌آمیز بود، که این قضیه می‌تواند موفقیت بلند مدتی را برای جامعه اتریوم به دنبال داشته باشد. ادغام اتریوم، این بلاک‌چین را کارآمدتر، سریع‌تر و مقیاس‌پذیرتر می‌کند.

اما ادغام Ethereum PoW با Beacon Chain تنها آغاز راه بوده و برنامه‌های دیگری نیز پیش روی این شبکه است. پرستون ون لون، یکی از بنیانگذاران Prysmatic Labs و یکی از توسعه‌دهندگان اتریوم، اظهار داشت:

رویداد Merge قطعا یک فرایند موفقیت‌آمیز بود ولی در طول زمان مشخص می‌شوند که آیا معیارها این ادغام پابرجا خواهند بود یا نه؟

منبع: coingape

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.