قیمت اتریوم پس از ادغام Goerli طی ۲۴ ساعت ۱۴ درصد افزایش یافت

رشد ۱۴ درصدی اتریوم بعد از ادغام Goerli
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

ارزش اتریوم پس از ادغام Goerli طی ۲۴ ساعت ۱۴ درصد افزایش یافت. رشد ۱۴ درصدی اتریوم بعد از ادغام Goerli بیانگر این امر است که زمان ادغام اصلی شبکه‌ی اتریوم بسیار نزدیک بوده و احتمالا این امر بدون هیچ گونه مشکلی در تاریخ مقرر انجام می‌شود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۱۴ درصدی اتریوم بعد از ادغام Goerli

اتریوم پس از اینکه Goerli Testnet Merge، سومین و آخرین شبکه آزمایشی اتریوم، عصر چهارشنبه با موفقیت به الگوریتم اثبات سهام (PoS) تبدیل شد، وارد مراحل نهایی آماده‌سازی برای ادغام اصلی شبکه می‌شود. به همین دلیل هم قیمت ETH در زمان نگارش این مقاله طی ۲۴ ساعت ۱۴ درصد افزایش یافته است.

در اوایل تابستان امسال، شبکه آزمایشی Ropsten نیز با موفقیت به الگوریتم PoS تبدیل شد و شبکه آزمایشی Sepolia نیز در ابتدای جولای همین کار را تکرار کرد.

رشد ۱۴ درصدی اتریوم به دنبال موفقیت آمیز بودن ادغام Goerli

Goerli یک محیط آزمایشی برای توسعه دهندگان Web3 است تا برنامه‌های بلاک چین را قبل از راه‌اندازی در شبکه اصلی اتریوم آزمایش کنند. این شبکه همچنین با شبکه‌های آزمایشی Ropsten و Sepolia کمی متفاوت است زیرا قبل از ادغام امروز این شبکه با الگوریتم PoA به جای اثبات کار (PoW) اجرا می‌شد.

ادغام امروز Goerli همچنین با ادغام شبکه اصلی اتریوم نیز کمی متفاوت است.

ارزش اتریوم پس از ادغام Goerli ۱۴ درصد افزایش یافت

به گفته بنیاد اتریوم، ادغام Goerli فرصتی برای کاربران است تا مطمئن شوند که اعتبار سنجی PoS آن‌ها قبل از انتقال شبکه اصلی به درستی پیکربندی شده است.

ادغام اصلی شبکه‌ی اتریوم مهم‌ترین ارتقای این بلاک‌چین از زمان راه‌اندازی شبکه در سال ۲۰۱۵ است و فرآیند استخراج اتریوم با انرژی فعلی را به پایان می‌رساند و آن را با یک مدل PoS جایگزین می‌کند که انتظار می‌رود مقیاس‌پذیری شبکه را بهبود بخشد.

منبع: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.