بزرگترین کیف پول‌های اتریوم نزدیک به ۵۰ تریلیون توکن شیبا را در خود جای داده‌اند

نگهداری 50 تریلیون شیبا اینو توسط نهنگ های اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آذر ۱۴۰۰

کیف پول‌های بزرگ اتریوم نزدیک به ۵۰ تریلیون توکن شیبا را در خود جای داده‌اند که می‌تواند نشانه خوبی برای این رمزارز باشد. شیبا اخیرا با افت ارزش روبه‌رو بوده و این حمایت‌ها می‌تواند به شیبا کمک کند تا روند صعودی خود را از سر گیرد. برای خواندن خبر نگهداری ۵۰ تریلیون شیبا اینو توسط نهنگ های اتریوم با بیتستان همراه شوید.

نهنگ‌ها معمولاً آن دسته از افرادی هستند که با انتقال بخش بزرگی از سرمایه خود از یک سکه به سکه دیگر، ترندهای بازار را مدیریت می‌کنند. در صنعت رمزنگاری، به دلیل عدم وجود فشار فروش در ابتدای عرضه، معمولاً تعداد بالای نهنگ‌ها برای یک سکه نشانه‌ی خوبی تلقی می‌شود.

در مورد توکن شیبااینو، نهنگ‌ها نزدیک به ۵۰ تریلیون توکن دارند. با نزدیک شدن تعداد دارندگان شبکه شیبااینو به ۱ میلیون نفر، برخی از نهنگ‌ها دارایی‌های خود را کنار می‌گذارند و از بازار آن خارج می‌شوند. با توجه به فعالیت‌های کلی بازار، دلیل خروج نهنگ‌ها، اصلاح کلی بازار ارزهای دیجیتال است نه عملکرد Shib.

نگهداری 50 تریلیون شیبا اینو توسط نهنگ های اتریوم

با اینکه برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ از بازار شیبا خارج می‌شوند، ولی نهنگ‌های بسیاری هنوز هم حاضر به خرید این توکن هستند. یکی از دلایل تمایل خرید را می‌توان رشد ۱۰۰۰ درصدی این توکن در سال جاری دانست.

با توجه به گزارشات اخیر، یک کیف پول ناشناس ۳۶ میلیون دلار توکن شیبااینو خریداری کرده است.

یک نهنگ جدید، ۳۶ میلیون دلار شیبا اینو خریداری کرد

برای خواندن این خبر کلیک کنید

کیف پول‌های برتر اتریوم نزدیک به 50 تریلیون توکن شیبا نگهداری می‌کنند

در حال حاضر، ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم دارای ۴۸٫۸ تریلیون توکن شیبااینو هستند که تقریباً ۴۰۰ درصد از حجم معاملات روزانه فعلی را تشکیل می‌دهند. در همین حال، نهنگ‌ها تصمیم به فروش ندارند و هیچ سفارش فروش عمده‌ای در هیچ صرافی ردیابی نشده است.

شیبا اینو بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و به زیر ۰/۰۰۰۰۴ دلار سقوط کرده و در حال حاضر بعد از دست دادن ۶ درصد دیگر از ارزش خود، با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۹ دلار معامله می‌شود.

با این حال و با توجه به فعالیت جامعه رمزارز SHIB، بسیاری از فعالان بازار تمایلی به فروش سکه ندارند، به طوری که حجم بازار شیباانو پس از آخرین ATH ثبت شده در حد متوسط ​​باقی مانده است.

منبع: u.today

اتریوم شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.