نهنگ‌های بزرگ اتریوم ۳/۵ میلیون ETH خریداری کرده‌اند

خرید ۳/۵ میلیون ETH توسط نهنگ های بزرگ اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: نهنگ‌های اتریوم، از ۱۱ سپتامبر، ۳/۵ میلیون توکن ETH خریداری کرده‌اند. البته باید خاطرنشان کنیم که خرید ۳/۵ میلیون ETH توسط نهنگ های بزرگ اتریوم نیز نتوانسته این توکن را از روند نزولی خود نجات دهد؛ به طوری که قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۹ درصد کاهش یافته است.

خرید ۳/۵ میلیون ETH توسط نهنگ های بزرگ اتریوم

نهنگ‌های بزرگ اتریوم از ۱۱ سپتامبر در حال خرید این توکن هستند. داده‌های Santiment نشان می‌دهند از ۱۱ سپتامبر، ۳/۵ میلیون توکن اتریوم به مجموع دارایی‌های این نهنگ‌ها اضافه شده است.

بیش از ۱۳۲ کیف پول در اختیار نهنگ‌های بزرگ اتریوم قرار دارد. با خریداری ۳/۵ میلیون ETH توسط نهنگ‌ها، مجموع اتریوم‌های موجود در این ۱۳۲ کیف پول به بالاترین حد خود یعنی ۲۸/۵۵ میلیون ETH رسیده که ارزش تقریبی این میزان توکن اتریوم حدود ۳۶ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

خرید ۳/۵ میلیون ETH توسط نهنگ های بزرگ اتریوم

ادامه یافتن روند نزولی بازار ETH

علی‌رغم فعالیت‌های اخیر نهنگ‌های بزرگ که عامل اصلی آن را می‌توان Merge شبکه اتریوم دانست، قیمت ETH باز هم در روند نزولی قرار دارد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش اتریوم در ماه گذشته حدود ۶/۲۱ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته، ۱/۹ درصد کاهش یافته است.

با این حال، تحلیلگرانی که دید مثبتی به روند فعلی اتریوم دارند، اظهار کرده‌اند که قیمت ETH زمانی افزایش خواهد یافت که نهنگ‌ها به جای فروش این رمزارز، آن را ذخیره کنند.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.