زمان راه‌اندازی ETHW مشخص شد!

مشخص شدن زمان راه اندازی ETHW
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

تیم توسعه‌دهنده اتریوم در توییتی اعلام کرد که EthereumPoW (ETHW)  تا ۲۴ ساعت بعد از ادغام در شبکه اصلی راه‌اندازی خواهد شد. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد خبر مشخص شدن زمان راه اندازی ETHW  با بیتستان همراه باشید.

فورک EthereumPoW (ETHW) قرار است ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی ادغام در شبکه اصلی راه‌اندازی شود. البته زمان دقیقی برای اجرای آن مشخص نشده ولی طبق گزارشات، یک ساعت مانده به راه‌اندازی، این قضیه به طور رسمی و توسط یک شمارشگر معکوس اعلام خواهد شد.

EthereumPoW (ETHW)، یک نسخه اتریوم با الگوریتم اثبات کار است. همچنین ETHW را می‌توان یک ابتکار جامعه محور از توسعه‌دهندگان نرم افزاری و استخراج‌کنندگان اتریوم دانست که جامعه آن توسط چندلر گوئو هدایت می‌شود.

مشخص شدن زمان راه اندازی ETHW

مجموعه کامل اطلاعات راه‌اندازی شبکه اصلی مانند کد نهایی، کدهای باینری، فایل‌های پیکربندی، اطلاعات گره‌ها یا نودها، داده‌های RPC و کاوشگر شبکه نیز یک ساعت قبل از راه‌اندازی اعلام خواهد شد.

انتقاد ایگور آرتامونوف از طرح ETHW

ایگور آرتامونوف، بنیان‌گذار و رهبر پلتفرم Emerald و از مدیران اتریوم کلاسیک (ETC)، از نحوه آماده‌سازی‌ها EthereumPoW (ETHW) برای راه‌اندازی ETHW روی شبکه انتقاد کرد.

وی متوجه شد که اعضای اصلی تیم ETHW زمان زیادی برای راه‌اندازی زیرساخت‌ها و اسناد داشند ولی تصمیم گرفتند آن را درست قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی عرضه کنند.

همچنین، آرتامونوف معتقد است که EthereumPoW (ETHW) بهتر است قبل از  Merge راه‌اندازی شود نه بعد از آن.

همچنین طبق گفته آرتامونوف تیم نتوانست توسعه‌دهندگان اصلی شبکه را به کار روی این پروژه ترغیب کند و به همین دلیل است که به چشم انداز ETHW خوش بین نیست. وی اعلام کرد که تیم راه‌اندازی ETHW نمی‌داند چه می‌کند و نمی‌تواند این پروژه را به درستی اجرا کند. وی در ادامه اظهار داشت:

با این که این پروژه می‌تواند برای مدت کوتاهی کار کند اما اگر فرد حرفه‌ای‌تری به تیم توسعه آن ملحق نشود، به زودی از بین خواهد رفت.

طبق گزارشات قبلی، EthereumPoW (ETHW) قرار است به عنوان یک زنجیره موازی با اتریوم پس از ادغام اثبات سهام اتریوم اجرا شود.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.