آیا بیت‌کوین در اتحادیه اروپا ممنوع می‌شود؟

اتحادیه اروپا در مسیر ممنوعیت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اسفند ۱۴۰۰

اگر شورای اتحادیه اروپا اصلاحیه فلج‌کننده مقررات بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) را حذف نکند، بیت‌کوین از سال 2025 در اتحادیه اروپا ممنوع خواهد شد. براساس آخرین پیش‌نویس ارائه شده MiCA، اتحادیه اروپا در مسیر ممنوعیت بیت کوین قرار دارد. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

اتحادیه اروپا در مسیر ممنوعیت بیت کوین

بر اساس گزارشی که توسط رسانه آلمانی BTC-ECHO منتشر شده، پارلمان اروپا قصد دارد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات کار (PoW) را ممنوع کند.

آخرین پیش‌نویس مقررات بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) احتمالا نهایی شود. این پیش‌نویس شامل مقرراتی برای ممنوع کردن عواملی است که ناپایداری زیست محیطی ایجاد می‌کنند. با این مقررات بیت‌کوین می‌تواند از اول ژانویه 2025 در اتحادیه اروپا غیرقانونی شود.

استفان برگر، گزارشگر مطلع از این مقررات، معتقد است به احتمال زیاد این مقررات تصویب شود. همچنین حزب دموکرات‌های چپ-میانه وحزب چپ از این مقررات حمایت می‌کنند.

کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا، اواخر سال جاری پیش از تصمیم‌گیری نهایی در یک گفتگوی سه‌گانه با کشورهای عضو و پارلمان شرکت خواهند کرد.

پاتریک هنسن، رئیس بخش رشد استارتاپ Unstoppable Finance، این پیشنهاد را خودکشی توصیف کرد و معتقد است این تصمیم کل صنعت ارزهای دیجیتال را در اروپا نابود خواهد کرد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.