میزان ارزش کل قفل شده‌ی ترا از اتریوم پیشی گرفت

پیشی گرفتن ترا از اتریوم در میزان ارزش کل قفل شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: رشد توکن لونا در هفته گذشته منجر به پیشی گرفتن ترا از اتریوم در میزان ارزش کل قفل شده شده است. با توجه به داده‌های ارائه شده از Staking Rewards، ارزش کل قفل شده ترا در حال حاضر بیش از ۲۸ میلیارد دلار است.

پیشی گرفتن ترا از اتریوم در میزان ارزش کل قفل شده

رشد و افزایش قیمت توکن لونا در هفته گذشته باعث شد تا ترا از اتریوم در ارزش کل قفل شده پیشی بگیرد. با توجه به داده‌های ارائه شده از Staking Rewards، ارزش کل قفل شده ترا در حال حاضر بیش از ۲۸ میلیارد دلار است.

بر اساس داده‌ها، بیش از ۲۲۶,۳۲۵ سرمایه‌گذار در شبکه ترا سرمایه‌گذاری کرده‌اند که ارزش کل سرمایه قفل شده حدود ۲۹/۵ میلیارد دلار توکن لونا است. در مقابل کل ارزش قفل شده در شبکه اتر به ۲۸ میلیارد دلار می‌رسد که این امر منجر شده در جایگاه پایین‌تر از ترا قرار بگیرد.

پیشی گرفتن ترا از اتریوم در میزان ارزش کل قفل شده

در حال حاضر، بلاک‌چین توکن لونا به طور متوسط ۶/۶۲ درصد از سرمایه قفل شده را به عنوان پاداش به کاربران می‌دهد. در مقابل شبکه اتریوم نیز ۴/۸۱ درصد از سرمایه قفل شده را به عنوان پاداش در نظر می‌گیرد.

قابل ذکر است، از بین ۱۰ رمزارز برتر بازار، پروژه پولکادات با میانگین سود سالانه ۱۳/۹۲ درصد بیشترین پاداش را می‌دهد.

پلتفرم Stakings Rewards روز سه شنبه به پیروزی شبکه ترا بر اتریوم تاکید کرد. این در حالی است که داده‌های DeFiLiama همچنان ارزش کل قفل شده اتریوم را ۱۱۱/۴ میلیارد دلار اعلام کرده‌اند.

پیشی گرفتن لونا از زنجیره هوشمند BNB

طبق داده‌های Beaconcha.in در حال حاضر۹/۷ میلیون توکن اتریوم ذخیره شده است. در این داده‌ها، اشاره شده که میزان اجماع توکن لونا افزایش یافته است.  در هفته گذشته، ارزش کل قفل شده لونا ۲۶ درصد رشد کرد و از زنجیره هوشمند BNB که ۱۲/۰۳ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده دارد، پیشی گرفت.

طی ماه گذشته، قیمت لونا ۷۸/۴ درصد رشد افزایش یافته است. در حال حاضر این توکن در قیمت ۸۹ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن حدود ۹۴/۵ میلیارد دلار است.

منبع خبر: newsbtc

ترا اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.