خروج ۴۰۰ هزار اتریوم از کوین بیس: احتمالا قیمت این ارز افزایش پیدا خواهد کرد!

خروج ۴۰۰ هزار اتریوم از کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰

داده‌های بلاک‌چینی نشان می‌دهند که صرافی بزرگ و معتبر Coinbase، دیروز شاهد خروج ۴۰۰ هزار اتریوم بود. خروج ۴۰۰ هزار اتریوم از کوین بیس می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که سرمایه‌گذاران نهادی و خرد در حال فعالیت هستند و همین فعالیت می‌تواند سبب افزایش قیمت آن شود. با بیتستان همراه باشید.

خروج ۴۰۰ هزار اتریوم از کوین بیس

همانطور که در CryptoQuant اشاره شده، حدود ۴۰۰ هزار ETH به ارزش ۱/۵ میلیارد دلار (با نرخ فعلی ارز) از صرافی بزرگ Coinbase برداشت شده است. جالب است بدانید که این ۴۰۰ هزار سکه، در بین کیف پول‌های موجود در کوین بیس رد و بدل نشده‌اند، بلکه این میزان اتریوم تنها از صرافی خارج شده است.

وقتی جهش به این بزرگی در یک صرافی انجام می‌گیرد، نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاران سکه‌های زیادی را بیرون آورده‌اند تا آن‌ها را معامله کنند یا از طریق معاملات فرابورس بفروشند. اگر میزان خروجی‌ها چنین ادامه دار باشد، می‌توان احتمال داد که فشار خرید نیز در بازار افزایش یابد.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز مشاهده نمایید

پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار
خروج ۴۰۰ هزار اتریوم از کوین بیس

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ETH در حدود ۳۹۴۸/۲۲ هزار دلار شناور است که ۹ درصد در هفت روز گذشته افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا ETH می‌تواند این روند را ادامه دهد و به یک سطح جدید برسد یا اینکه بار دیگر دچار تزلزل خواهد شد؟

اگر روند خروج ارز دیجیتال اتریوم همچنان ادامه پیدا کند، به نظر می‌رسد که این ارز در قیمت خود شاهد افزایش چشمگیری خواهد بود.

منبع: newsbtc

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.