هشدار کارشناسان به سرمایه‌گذاران حوزه‌ی رمزارزها: صرافی کوین بیس در آستانه‌ی ورشکستگی است

هشدار کارشناسان نسبت به ورشکستگی کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان:کارشناسان امور مالی اخیرا در رابطه با ورشکستگی صرافی کوین‌بیس به سرمایه‌گذاران هشدار دادند. هشدار کارشناسان نسبت به ورشکستگی کوین بیس باعث افزایش نگرانی سرمایه‌گذاران شد. صرافی کوین بیس نیز اعلام کرد از ۱۹ جولای برخی از برنامه‌های خود را به حالت تعلیق در می‌آورد.

هشدار کارشناسان نسبت به ورشکستگی کوین بیس

براساس گزارشات ارائه شده از Business insider، صرافی کوین‌بیس اخیرا اعلام کرده است که از 19 جولای فعالیت خود را به صورت موقت محدود خواهد کرد. این اقدام به دلیل شرایط بد بازار انجام می‌شود.

بن آرمسترانگ یکی از افراد تاثیر گذار در بازار ارزهای دیجیتال، با انتشار پستی در توییتر هشدار داد احتمالا صرافی کوین‌بیس در حال ورشکستگی است.

گفتنی است که اکنون قیمت سهام کوین‌بیس نیز نزدیک به ۸۵ درصد نسبت به بالاترین قیمت، افت کرده است. جالب است بدانید که ارزش سهام صرافی کوین‌بیس سال گذشته ۷۵ میلیارد دلار بوده که این مقدار اکنون ۱۲/۴ میلیارد دلار افت کرده است.

در سه ماهه اول سال این صرافی ۴۵۰ میلیون دلار ضرر و زیان را ثبت کرد. با مشاهده این ضرر و زیان کاربران نگران شده بودند اما این شرکت در اطلاعیه‌ای بیان کرد روند سه ماهه اول سال، تحت تاثیر نوسانات موجود در بازار بوده است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.