فیس‌بوک (متا) از اولین برنامه متاورس خود رونمایی کرد!

رونمایی متا از اولین برنامه متاورس خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات ارائه شده، متا (فیس بوک سابق) از اولین برنامه متاورس خود رونمایی کرد. استفاده از این برنامه تنها برای افراد بالای ۱۸ سال است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق خبر رونمایی متا از اولین برنامه متاورس خود مطلع شوید.

رونمایی متا از اولین برنامه متاورس خود

براساس گزارشات به دست آمده، شرکت متا (فیس‌بوک سابق) دسترسی افراد به پلتفرم مجازی Horizon Worlds را برای کاربران ایالات متحده و کانادا امکان‌پذیر کرد.

پس از تغییر نام فیس‌بوک به متا این اولین تلاش شرکت است تا از یک برنامه متاورس رونمایی کند.

استفاده از اپلیکیشن Horizon Worlds برای کاربران بالای ۱۸ سال است. این اپلیکیشن به افراد این امکان را می‌دهد تا مینی‌بازی‌های خود را بسازند. علاوه بر این کاربران می‌توانند آواتار خود را ایجاد کنند.

این اپلیکیشن امکان معاشرت همزمان با ۲۰ نفر در فضای مجازی را فراهم می‌کند و برای بازیکنانی که از هدست Oculus quest 2 Meta استفاده می‌کنند، رایگان است.

اپلیکیشن Horizon Worlds سال گذشته در نسخه بتا برای کاربران Oculus VR راه‌اندازی شد. کاربران اکنون می‌توانند بدون دعوت شدن به برنامه از آن استفاده کنند.

شرکت متا بیان کرد:

هدف ما برای اپلیکیشن Horizon Worlds این است که یک فضای VR ایجاد کنیم که بهترین ابزارهای اجتماعی را داشته باشد. ما در سال گذشته مشغول توسعه این ابزارها بودیم.

علاوه بر این، سازندگان مینی بازی‌ها نمی‌توانند مستقیما از این برنامه درآمد کسب کنند، اما متا یک صندوق راه‌اندازی کرد تا سازندگانی که در بازی‌ها برنده می‌شود، پاداش دریافت کنند.

در ماه اکتبر فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر داد. در آن زمان این شرکت اعلام کرده بود که ۱۰ میلیارد دلار برای توسعه فناوری‌های ساخت متاورس هزینه می‌کند.

زاکر برگ (Zucker berg) در ماه اکتبر بیان کرده بود:

امید ما این است که در دهه آینده، تعداد افراد استفاده کننده از متاورس به یک میلیارد نفر برسد، صدها میلیارد دلار تجارت را میزبانی کرده و از مشاغل حمایت کند.

منبع خبر: euronews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.