افت و کاهش قیمت آلت‌کوین‌های بازار دیجیتال: سقوط قیمت سولانا، الگورند و اولنچ

سقوط قیمت سولانا و الگورند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۰

بیتستان: در روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال بیشتر رمزارزها افت قیمت داشتند. رمزارزهای مثل سولانا، اولنچ و الگورند تحت تاثیر این روند قرار گرفتند و سقوط کردند. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق سقوط قیمت سولانا و الگورند مطلع شوید.

براساس گزارشات ارائه شده از Coinmarkrtcap، رمزارزهایی مثل سولانا، اولنچ و الگورند تحت تاثیر روند نزولی بازار قرار گرفتند. در طی رسیدن قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود، شاخص ترس و طمع در بازار به منطقه ترس شدید رسید.

تقریبا تمامی آلت‌کوین‌ها به ویژه آلت‌کوین‌هایی که در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بودند، افت کردند. براساس گزارشات، سولانا ۱۱ درصد، اولنچ ۱۰ درصد، الگورند ۱۳ درصد و رمزارز لونا ۱۰ درصد کاهش یافته‌اند.

این کاهش شدید و ضرر در بازار ناشی از ترس بیشتر سرمایه‌گذاران بعد از بیانیه‌های منتشر شده در دسامبر توسط فدرال رزرو ایالات متحده بوده است. این بیانیه‌ها نشان داد که بانک مرکزی می‌تواند نرخ بهره را در ماه مارس امسال افزایش دهد.

سقوط قیمت سولانا و الگورند

شرکت Santiment گزارش داد که بازار طلا نیز با سقوط بازار ارزهای دیجیتال افت کرد. همانطور که u,today گزارش داده بود، به دلیل اعتراض در قزاقستان در بخش استخراج رمزارزها این دولت برای سرکوب ناآرامی‌ها اینترنت را قطع کرد. این کشور استخراج کنندگان را مجبور کرد که فعالیت خود را ادامه ندهند.

شاخص ترس و طمع در بازار به سطح ترس شدید رسید

شاخص ترس و طمع بازار دیجیتال که نشان‌دهنده‌ی احساسات معامله‌گران است به منطقه ترس شدید رسید. در حال حاضر این شاخص در سطح ۱۵ قرار دارد.

سقوط قیمت سولانا و الگورند و اولنچ

در بررسی میان مدت، تحلیلگران بر این باور بودند که هر اقدامی که برای کوچک کردن ترازنامه انجام شود، منجر به افزایش فشار بر بیت‌کوین نیز خواهد شد. این رمزارز از ابتدای سال ۱۰ درصد کاهش یافته است.

منبع خبر: u.today

سولانا الگوراند
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.