ارزش کل قفل‌شده شبکه فانتوم از اولنچ پیشی گرفت

پیشی گرفتن شبکه فانتوم از نظر ارزش کل قفل‌شده از اولنچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۰

آمار و گزارشات انتشار یافته توسط جامعه حامیان پروتکل (FTM)، خبر از پیشی گرفتن TVL فانتوم از اولنچ را داد. فانتوم در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش ۱۳۱ درصدی TVL خود بود. بلاک‌چین NFTها در یک قدمی سه پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند قرار دارد. برای خواندن جزئیات خبر پیشی گرفتن شبکه فانتوم از نظر ارزش کل قفل‌شده از اولنچ با بیتستان همراه باشید.

Fantom (FTM)، یک پلتفرم جدید قراردادهای هوشمند با عملکرد بسیار بالا است. این پلتفرم حتی با وضعیت نابسامان اخیر آلت‌کوین‌ها بازهم به گسترش کار خود با سرعت هر چه تمام ادامه می‌دهد. حجم کل دارایی‌های قفل‌شده این پلتفرم (قیمت کل ارزهای دیجیتال در dApp‌های فعال مبتنی بر فانتوم) نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار است.

افزایش ۳۳ درصدی TVL فانتوم و پیشی گرفتن آن از اولنچ

طبق آمار و گزارشات انتشار یافته توسط جامعه حامیان پروتکل Fantom (FTM)، ارزش کل قفل شده‌ی، این پلتفرم از اولنچ (AVAX) پیشی گرفت.

پیشی گرفتن شبکه فانتوم از نظر ارزش کل قفل‌شده از اولنچ

با توجه به داده‌های تحلیلی DeFiLLama، مقدار TVL فانتوم تقریبا ۹٫۵ میلیارد دلار است. اولنچ (AVAX) به عنوان رقیب فانتوم ۸٫۴۲ میلیارد دلار در برنامه‌های غیرمتمرکز خود ارزش قفل شده دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته و در وضعیت بحرانی بازارهای کریپتو، برنامه های فانتوم ۹٫۸۷٪ از TVL خود را از دست دادند در حالی که TVL خالص پروتکل‌های اولنچ با ۱۶٫۵٪ کاهش رو به رو بود.

فانتوم در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش ۱۳۱ درصدی TVL خود بود. به این ترتیب، اکوسیستم dApps فانتوم با ۲۸ درصد افزایش می‌تواند، سومین پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند یعنی زنجیره هوشمند Binance (BSC)، را به چالش بکشد. این قضیه با توجه به روند اخیر فانتوم در بازار بعید به نظر نمی‌رسد.

حامیان فانتوم چه کسانی هستند؟

با توجه به گزارشات، تحلیلگران و سرمایه گذاران در مورد پیشرفت Fantom در سال ۲۰۲۲ خوش‌بین هستند. آستین باراک (Austin Barack) مدعی است که FTM به شدت کمتر از ارزش واقعی خود ارزش‌گذاری شده است.

از ژانویه ۲۰۲۲، تعداد ۱۲۸ پروتکل در Fantom (FTM) فعال شده است. Multichain، SpookySwap و OXDAO از محبوب‌ترین‌های این پروتکل‌ها هستند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.