شرکت Farfetch رمزارزها را به عنوان روشی برای پرداخت خواهد پذیرفت

پذیرش رمز ارزها توسط شرکت Farfetch
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

Dow Jones Newswires، پذیرش رمز ارزها توسط شرکت Farfetch را اعلام کرد. Farfetch پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین بریتانیایی-پرتغالی است و امکان پرداخت هزینه‌ها با ارزهای دیجیتال در اواخر سال در اختیار کاربران قرار خواهد کرد. برای خواندن ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

تجار سراسر جهان اکنون به ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت نوین روی آورده‌اند. نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که ۸۵٪ از صاحبان مشاغل فکر می‌کنند که ارزهای دیجیتال به عنوان روش برای پرداخت هزینه‌ها تا سال ۲۰۲۷، جهانی خواهند شد.

در همین راستا شرکت تجارت الکترونیک، Farfetch، به شرکت‌هایی که در حال حاضر از کریپتو به عنوان روشی برای پرداخت استفاده می‌کنند، می‌پیوندد. این شرکت ابتدا بیت‌کوین، اتریوم، بایننس کوین و چهار توکن دیگر را خواهد پذیرفت.

این برند اعلام کرد گزینه پرداخت به صورت کریپتو را به مدت چند ماه در اختیار مشتریان خاص خود قرار خواهد داد و پس از آن تصمیم دارد این قابلیت را به مشتریان خود  در ایالات متحده، بریتانیا، اروپا و سایر کشورها تعمیم دهد.

این شرکت اعلام  کرد که با Lunu، استارت‌آپ پلتفرم ارزهای دیجیتال آلمان، برای ایجاد قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال همکاری خواهد کرد. کاربران می‌توانند با اسکن یک کد QR هزینه خریدهای خود را پرداخت کنند.

مشتریان اکنون می توانند با استفاده از رمزارزهای خود از Chipotle خرید کنند

Chipotle Mexican Grill (CMG)، به عنوان رستوران زنجیره‌ای پیشرو، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداختی کرده است. این شرکت برای فعال کردن این قابلیت، با Flexa همکاری کرده است.

مشتریان اکنون می‌توانند برخی از غذاها را با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری پشتیبانی شده توسط Flexa خریداری کنند، برخی از توکن‌هایی که Flexa آن‌ها را می‌پذیرد، عبارتند از: بیت‌کوین، اتر، دوج‌کوین و ..

پرداخت با ارز دیجیتال در بیش از ۲۹۷۵ فروشگاه Chipotle در ایالات متحده فعال خواهد شد و مشتریان می‌توانند با استفاده از کیف پول رمزنگاری که از Flexa پشتیبانی می‌کند، به این سرویس دسترسی داشته باشند.

منبع: coingape

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.