فدرال رزرو دستورالعمل‌های جدیدی برای تمامی بانک ها و موسسات مالی منتشر کرد

دستورالعمل های جدید فدرال رزرو برای تمامی بانک ها و موسسات مالی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: دستورالعمل های جدید فدرال رزرو برای تمامی بانک ها و موسسات مالی امروز در اعلامیه‌ای منتشر شد. دستورالعمل‌های منتشر شده این امکان را برای بانک‌های رمزنگاری آمریکا فراهم خواهد کرد که هم خدمات رمزنگاری و هم خدمات بانکداری سنتی را با هم ارائه دهند. تا به حال این امکان برای موسسات وجود نداشت تا بتوانند این دو نوع خدمات را با هم ارائه دهند و مجبور به انتخاب یکی از آن‌ها بودند.

دستورالعمل های جدید فدرال رزرو برای تمامی بانک ها و موسسات مالی

فدرال رزرو امروز دستورالعمل‌های جدید خود برای بانک‌ها و موسسات مالی را در اعلامیه‌ای منتشر کرد. دستورالعمل نهایی ۴۹ صفحه‌ای فدرال رزرو که قبلا منتشر شده بود، دوباره با تغییراتی عرضه شد.

Custodia، یک بانک رمزنگاری که توسط کیتلین لانگ، مدیر عامل سابق مورگان استنلی، تأسیس شده بود، در ماه ژوئن از فدرال رزرو شکایت کرد. دلیل اصلی شکایت، تأخیر ۱۹ ماهه در پردازش درخواست بانک برای یک حساب توسط فدرال رزرو بود. این روند در شرایط عادی معمولا ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد.

این تاخیر احتمالاً به دلیل عدم اطمینان فدرال رزرو در مورد نحوه اعطای اختیارات بانکداری به موسسات رمزنگاری مانند Custodia و Kraken است که هنوز در مورد برنامه آن‌ها اطلاعات خاصی ندارند.

با این حال، فدرال رزرو امیدوار است که دستورالعمل‌های امروز به ساده‌سازی فرآیند بررسی درخواست‌ها برای مؤسسات جدید مانند Custodia و Kraken کمک کند.

لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو، در بیانیه‌ای نوشت:

دستورالعمل‌های جدید فرآیندی سازگارتر و شفاف‌تر را برای ارزیابی درخواست‌ها و دسترسی به خدمات پرداخت به منظور حمایت از یک سیستم پرداخت ایمن ارائه می‌دهند.

این دستورالعمل‌ها چارچوب مشخصی را تنظیم می‌کنند که در آن مؤسسات متقاضی سازماندهی می‌شوند. اولویت اول متشکل از متقاضیان بیمه فدرال است. اولویت دوم شامل موسساتی است که بیمه فدرال نبوده، ولی هنوز تحت نظارت فدرال هستند.

اولویت سوم شامل موسساتی می‌شود که نه بیمه فدرال هستند و نه تحت نظارت این نهاد، بلکه یک چارچوب نظارتی دارند که اساساً متفاوت و احتمالاً ضعیف تر از مؤسسات بیمه فدرال است. Custodia، کراکن و سایر بانک‌های رمزنگاری مشابه احتمالاً در اولویت ۳ قرار می‌گیرند.

منبع:decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.