فایل کوین، در مسیر رشد قرار گرفت

تحلیل قیمت فایل کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۰

فایل کوین (Filecoin) بلاک‌چینی برای پذیرش جریان اصلی است و رمزارز اختصاصی آن با نام اختصاری FIL شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته بیش از ۱۶/۷٪ رشد داشته و ارزش بازار آن حدود ۷/۵ میلیارد دلار است. در حال حاضر این رمزارز که بیست و پنجمین ارز برتر براساس ارزش بازار است، با قیمت ۶۷/۸۲ دلار معامله می‌شود.

این ارز دیجیتال در ده روز گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشته است و رشد چشمگیری را در آن شاهد بوده‌ایم. فایل‌کوین در روز ۲۷ سپتامبر (۱۲ مهر) با قیمتی نزدیک به ۵۵ دلار معامله می‌شد. این در حالی است که قیمت فایل کوین در حال نزدیک شدن به کانال  ۶۸ دلاری است و احتمال صعود آن به ۷۰ دلار در آینده نزدیک وجود دارد.

با نگاه به نمودار یک هفته‌ای فایل کوین می‌توانیم مشاهده کنیم که این رمزارز در هفت روز اخیر نزدیک به ۱۷ درصد رشد داشته است.

افزایش قیمت فایل کوین در یک هفته گذشته می‌تواند نشانه‌ای از ادامه روند صعودی در طولانی مدت تلقی شود. با اینکه این رمزارز در مسیر صعودی قرار گرفته، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴/۴۷٪ کاهش قیمت را تجربه کرده است.

تحلیلگران حوزه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال بر این باورند که این اصلاح قیمت برای ادامه روند صعودی ضروری است و نمی‌توان آن را نشانه‌ای از کاهش مداوم قیمت فایل کوین دانست.

نمودار قیمت فایل کوین

فایل کوین در روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (اول آپریل ۲۰۲۱) رکورد بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها را با ۲۳۷/۲۴ دلار شکست. هر چند اکنون این دارایی دیجیتال فاصله زیادی با شکست رکورد قیمتی خود دارد، اما به نظر می‌رسد خریداران این ارز دیجیتال در تلاشند تا با افزایش فشار خرید، قیمت فایل کوین را بالا ببرند.

حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴٪ کاهش یافته و به نظر می‌رسد خرس‌ها در تلاشند تا قیمت را به نفع خود کاهش دهند.

در صورتی که بازار فایل کوین گاوی شود و خریداران بتوانند قیمت را کنترل کنند، ممکن است قیمت این رمزارز روند صعودی خود را از سر بگیرد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شاهد صعود قیمت این رمزارز تا سطوح قیمتی ۷۵ دلار و سپس ۹۰ دلار خواهیم بود.

براساس نمودار ۴ ساعته قیمت این رمزارز، شاخص مقاومت نسبی رشد را نشان می‌دهد. میانگین متحرک همگرا وگرا نیز سیگنال‌هایی از موقعیت خرید این رمزارز را نشان می‌دهند. (این تنها سناریوی تحلیلگران سایت cryptoknowmics است و نشان‌دهنده موافقت ما با گفته‌های آن‌ها نیست.)

با توجه به نمودارهای قیمت این رمزارز می‌توان به این نتیجه رسید که فایل کوین با سرعت ملایمی در جهت ۷۰ دلاری شدن پیش می‌رود. همچنین سناریوی کاهشی قیمت فایل کوین حاکی از آن است که به احتمال زیاد برخی از سرمایه‌گذاران این رمزارز منتظرند قیمت به ۷۵ دلار برسد و سپس اقدام به فروش کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.