فروش ۱۸۸۹ بیت‌کوین توسط دولت فنلاند: دولت عواید حاصل از فروش این BTCها را به اوکراین ارسال می‌کند

فروش ۱۸۸۹ بیت کوین توسط دولت فنلاند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارش منتشر شده از سمت news.bitcoin، دولت فنلاند ۱۸۸۹ بیت‌کوین توقیف شده را به قیمت ۴۷ میلیون دلار فروخته است. وزیر دارایی این کشور پیش از این گفته بود عواید به دست آمده از فروش ۱۸۸۹ بیت کوین توسط دولت فنلاند تحت عنوان کمک‌های بشر دوستانه به کشور اوکراین اعطا خواهد شد.

فروش ۱۸۸۹ بیت کوین توسط دولت فنلاند

گمرک فنلاند روز پنجشنبه اعلام کرد که بیت‌کوین‌های ضبط شده از مجرمان فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر و مواد دوپینگ را فروخته است. تعداد بیت‌کوین‌های توقیف شده، ۱۸۸۹/۱ واحد بود که در مجموع به قیمت حدود ۴۶/۵ میلیون یورو فروخته شده‌اند.

بر اساس گزارشات و اطلاعات منتشر شده، این بیت‌کوین‌ها توسط دو صرافی که از سمت گمرک تعیین شده بودند، فروخته شده‌اند. این سازمان همچنین اعلام داشت که همچنان حدود ۹۰ بیت‌کوین در اختیار دارد.

سخنگوی گمرک فنلاند افزود که سایر ارزهای دیجیتال را نیز توقیف کرده است؛ اما به دلیل ادامه داشتن تحقیقات در این زمینه، نمی‌توانیم جزئیات دقیقی را ارائه کنیم.

آنیکا ساریککو، وزیر دارایی فنلاند در ماه می گفت که درآمد حاصل از فروش بیت‌کوین‌های ضبط شده به کشور اوکراین ارسال خواهد شد، چرا که این کشور همچنان در حال جنگ با کشور روسیه است. وی خاطرنشان کرد که این پول تحت عنوان کمک‌های بشر دوستانه و در جهت بازسازی کشور در اختیار اوکراین قرار داده خواهد شد.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.