سایت ebay روز دوشنبه اولین مجموعه NFT خود را راه‌اندازی کرد

اولین مجموعه NFT سایت ebay
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، غول تجارت الکترونیکی ebay اوایل روز دوشنبه اولین مجموعه NFT خود را راه‌اندازی کرد. نا گفته نماند که اولین مجموعه NFT سایت ebay با همکاری پلتفرم NFT Oneof عرضه شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

اولین مجموعه NFT سایت ebay

براساس گزارشات اخیر، غول تجارت الکترونیک، ebay اوایل روز دوشنبه با همکاری پلتفرم NFT Oneof اولین مجموعه NFT خود را راه‌اندازی کرد. این شرکت برای معرفی این مجموعه از اسطوره هاکی، وین گرتزکی (Wayne Grtexky) کمک خواست.

نا گفته نماند که این مجموعه شامل ۱۳ اثر مختلف هنری است که به یکی از از بازیکنان هاکی اختصاص دارد. قیمت هر واحد از NFTها حدودا ۱۵۰۰ دلار اعلام شده است.

پلتفرم ebay در اواخر دهه ۱۹۹۰ راه‌اندازی شد. اکنون این پلتفرم تبدیل به دومین پلتفرم محبوب تجارت الکترونیک شده اما با این حال از پلتفرم آمازون پیشی نگرفته است.

همانطور که توسط u.today بیان شده پلتفرم ebay برای اولین بار در ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد فروش NFTها را آغاز کند. در آن زمان به دلیل توجه سرمایه‌گذاران، بخش NFTها به طور قابل توجهی رشد می‌کرد.

با این حال، اکنون این محبوبیت کاهش یافته است. طبق آخرین داده‌های ارائه شده از Google trends حجم جستجوی عبارت NFT به شدت کاهش یافته که نشان دهنده‌ی کاهش علاقه افراد به این حوزه است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.