فلکسا پشتیبانی خود از کاردانو را آغاز کرد: پرداخت با ADA در بیش از 40 هزار فروشگاه

پشتیبانی فلکسا از کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: بر اساس گزارشات اخیر، شبکه پرداخت فلکسا (Flexa) پشتیبانی خود از کاردانو را آغاز کرده است. کاربران اکنون می‌توانند از کاردانو در ۴۰,۰۰۰ فروشگاه ایالات متحده به عنوان روشی برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کنند. با ما همراه باشید تا شما را از جزئیات خبر پشتیبانی فلکسا از کاردانو مطلع کنیم.

پشتیبانی فلکسا از کاردانو

شبکه پرداخت فلکسا (Flexa) پشتیبانی از کاردانو را آغاز کرد. اکنون افراد می‌توانند از کاردانو در بیش از ۴۰,۰۰۰ فروشگاه ایالات متحده به عنوان یک روش پرداختی استفاده کنند.

پشتیبانی فلکسا از کاردانو

فلکسا کیف پول ارز دیجیتالی خود را در ماه می سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد. این شبکه به کاربران امکان پرداخت با بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و دلار جمینای را فراهم کرده بود.

بر اساس گزارشات، کاربران این کیف پول می‌توانند از کاردانو به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کنند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند برای خرید بلیط در سینمای رگال که در اواخر نوامبر با فلکسا شریک شده بود، از ADA به عنوان روشی جهت پرداخت بهای بلیط استفاده نمایند.

کن تیوس (Ken Thewes) مدیر ارشد بازاریابی سینمای رگال در بیانیه مطبوعاتی خود بیان کرد:

سینمای رگال دوست دارد که بهترین مکان برای تماشای فیلم باشد. از آن جایی که بیشتر مشتریان ما خواهان پرداخت با ارزهای دیجیتال هستند، ما با فلکسا شریک شدیم.

علاوه بر این، همانطور که توسط CryptoSlate گزارش شده بود، با وجود برنده شدن کاردانو در نظرسنجی ارائه شده توسط بیت‌پی، این درگاه پرداخت پشتیبانی خود از رمزارز شیبااینو را آغاز کرد. در آن زمان، چارلز هاسکینسون در توییتر به کنایه در رابطه با کاری که بیت‌پی انجام داد، پستی منتشر کرد.

پشتیبانی فلکسا از رمزارز کاردانو

در همین حال، فلکسا چند روز قبل از بیت‌پی، پشتیبانی از شیبااینو را آغاز کرده بود. اکنون دارندگان این دو رمزارز می‌توانند در فروشگاه‌هایی که فلکسا با آن‌ها شریک است، به عنوان روشی جهت پرداخت هزینه‌های خود استفاده کنند.

منبع خبر: cryptoslate

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.