آغاز تحقیقات درباره تبلیغات انجام شده فلوکی اینو در مترو و اتوبوس‌های لندن

تحقیقات درباره تبلیغ فلوکی اینو در لندن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

فلوکی‌اینو که به عنوان یکی از رقبای اصلی شیبااینو در بازار رمزارزها شناخته می‌شود، اخیرا تبلیغات گسترده‌ای را در بسیاری از نقاط جهان مثل لندن شروع کرده است. اما مقامات لندنی در اقدامی عجیب اقدام به پوشاندن تبلیغات این رمزارز در ایستگاه‌های مترو کردند. همچنین اخبار خبر از شروع تحقیقات درباره تبلیغ فلوکی اینو در لندن می‌دهند. با بیتستان همراه باشید.

مقامات تبلیغاتی بریتانیا تحقیقاتی را در مورد تبلیغات ارز دیجیتال floki inu (FLOKI) آغاز کرده‌اند. این تبلیغات با عنوان «Missed Doge? Get Floki» در اتوبوس‌ها و مترو لندن ظاهر شده‌اند.

تیم پشت کمپین تبلیغاتی floki inu می‌گوید که تبلیغات به‌طور قانونی پاک نشده‌اند و اقدام مقامات برای حذف تبلیغات، حمله‌ای علیه ارزهای دیجیتال و علیه آزادی انتخاب مردم است.

اداره تبلیغات بریتانیا در حال بررسی تبلیغات Floki Inu است:

سازمان استانداردهای تبلیغاتی (ASA)، تنظیم‌کننده تبلیغات در بریتانیا در حال بررسی تبلیغاتی است که در وسایل حمل‌ونقل عمومی لندن برای ارز دیجیتال floki inu (FLOKI) به کار گرفته شده است.

فلوکی‌اینو ارز دیجیتالی است که از نام سگ مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک الگوبرداری شده است. ماسک به دلیل حمایتش از ارز رمزنگاری شده دوج کوین (DOGE) به عنوان دوج‌فادر خوانده می‌شود. او در ۲۵ ژوئن توییت کرد:

شیبااینو من فلوکی نام خواهد گرفت

مدیرعامل تسلا در تاریخ ۱۲ سپتامبر توئیتی را منتشر کرد که در آن اظهار داشت:

فلوکی آمده است

تبلیغات floki inu در اتوبوس‌های لندن و ایستگاه‌های مترو دیده شده است. تبلیغاتی که در آن‌ها عبارت «Missed Doge? Get Floki» با نوشته‌های بزرگ جلب توجه می‌کنند.

فلوکی اینو با تیم کرالا بلسترز اف‌سی هند همکاری می‌کند

برای مشاهده متن کامل خبر، کلیک کنید

در حالی که اپراتور حمل و نقل پایتخت اذعان داشته که شکایت گسترده‌ای از سوی مردم در مورد تبلیغات ارزهای دیجیتال وجود ندارد، برخی از سیاستمداران در بریتانیا ابراز نگرانی کرده‌اند که TFL نباید تبلیغات floki inu را تأیید می‌کرد.

شهردار لندن گفت:

TFL در حال نامه نگاری به ASA و اداره رفتار مالی (FCA) است تا نظرات آن‌ها را در مورد نگرانی‎های مطرح شده جویا شود

در تابستان، ASA یک کمپین تبلیغاتی که قرار بود برای صرافی ارزهای دیجیتال Luno در TFL اجرا شود، را ممنوع کرد. در این تبلیغ آمده بود که زمان خرید بیت‌کوین رسیده است.

ASA در بیانیه‌ای که منتشر کرده، گفته است:

ما ارزیابی می‌کنیم که آیا این تبلیغات قوانین ما را نقض می‌کنند یا خیر و از یافته‌های خود برای اطلاع‌رسانی بیشتر استفاده خواهیم کرد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.