رشد ۳۰ درصدی قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت اخیر: آیا این رمزارز به طور ناگهانی اوج خواهد گرفت؟

جهش ناگهانی قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت فلوکی اینو، که به رقیب Dogecoin معروف است، در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته. جهش ناگهانی قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت اخیر توجه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. با روندی که فلوکی در پیش گرفتهT این سوال پیش می‌آید که آیا این رمزارز به طور ناگهانی اوج خواهد گرفت؟

جهش ناگهانی قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت اخیر

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت فلوکی اینو، ارز دیجیتال معروف به رقیب Dogecoin، در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

این افزایش در قیمت فلوکی اینو توجه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و آن‌ها می‌خواهند بدانند که آیا این رمزارز به طور ناگهانی اوج خواهد گرفت یا نه؟

این رمزارز اخیرا نقشه‌ی راه خود را منتشر کرده. شفافیت در اهداف و روند آتی به این رمزارز کمک کرده افراد بیشتری جذب پروژه شوند و فلوکی بتواند محبوب‌ترین رمزارز بازار شود.

در نقشه‌ی راه منتشر شده از طرف فلوکی اینو، به برنامه‌های آتی پروژه مانند راه‌اندازی برنامه سهامداری بومی و انتشار کارت هدیه Floki اشاره شده است. در فاز چهارم نقشه راه فلوکی یک محصول کاربردی شاخص و بازی متاورسی به نام Valhalla نیز معرفی شده که کاربران شدیدا برای انتشار آن‌ها هیجان زده هستند.

علاوه بر این، Floki به تازگی با Amino Rewards، یک شبکه جوایز Web3 برای ورزش و سلامتی، راه‌اندازی کرده که تمام توکن‌های خود را منحصراً با پروتکل رمزنگاری Floki قفل می‌کند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.