استفاده از پلتفرم تحویل غذا با بلاک چین در شهر لیورپول توسط شرکت Peepl

تحویل غذا با بلاک چین در لیورپول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

صنعت بلاک‌چین روز به روز در حال گسترده شدن است و در زمینه‌های مختلفی شاهد به کاری گیری از این صنعت پیشرفته هستیم. به تازگی نیز در شهر لیورپول انگلستان، از صنعت بلاک‌چین برای تحویل غذا استفاده می‌شود. با بیتستان تا انتها همراه باشید تا جزئیات تحویل غذا با بلاک چین در لیورپول را بیان کنیم.

تحویل غذا با بلاک چین در لیورپول

سرویس تحویل غذای Peepl قصد دارد که در جهت افزایش علاقه و پذیرش صنعت بلاک‌چین در بین مردم، به کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند، توکن مخصوصی بدهد.

روز دوشنبه، استیو روترام (Steve Rotheram) شهردار منطقه لیورپول، سرمایه‌گذاری 700,000 پوندی (955,957 دلار) در سرویس تحویل غذای Peepl را اعلام کرد.

Peepl از blockchain Fuse که دارای زمان تراکنش سریع و کارمزد پایین است، استفاده خواهد کرد. Peepl ادعا کرده که می‌تواند هزینه رستوران‌ها را تا 50٪ کاهش دهد و به این صورت سود بیشتری در اختیار رستوران‌ها قرار بگیرد.

علاوه بر این، پلتفرم Peepl بیان کرده که 5 تا 10 درصد از ارزش هر سفارش را در قالب توکن‌های Peepl (PPL) به سفارش دهندگان برگرداند، اما این توکن‌ها حداقل 4 تا 5 سال در شبکه قفل خواهند بود.

لئون راسیتر (Leon Rossiter) مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Peepl، در رابطه با اقدامی که در حال اجرایی شدن است، گفت:

پیشرفت در فناوری بلاک‌چین در کنار تغییر ارزش‌ها و قوانین، به این معناست که ایجاد مدل‌های تجاری جدید برای اینترنت و اقتصادهای محلی که همه ما با آن‌ها زندگی می‌کنیم، امکان‌پذیر است.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.