پیش بینی روند اولنچ در ماه میلادی جدید: قیمت AVAX افزایش خواهد یافت یا کاهش؟

پیش بینی روند اولنچ در ماه میلادی جدید: قیمت AVAX افزایش خواهد یافت یا کاهش؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: رمزارز اولنچ ماهی به شدت نزولی را پشت سر گذاشت، چرا که در ماه آوریل قیمت این رمزارز حدود ۴۷ درصد افت کرده بود، اما به تازگی شروع به بازیابی قیمت کرده و نسبت به ماه قبل افزایش قیمت داشته است. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۵۸/۵۵ دلار معامله می‌شود. این رمزارز در ماه جاری (می) چه روندی خواهد داشت؟ در ادامه به پیش بینی روند اولنچ در ماه میلادی جدید خواهیم پرداخت.

شبکه اولنچ و رمزارز اختصاصی آن (AVAX) در هفته‌ای که گذشت، حدود ۴۷ درصد افت قیمت داشت و یک هفته‌ی به شدت نزولی را پشت سر گذاشت. این رمزارز از سطح قیمتی ۱۰۳ دلار در اواسط ماه مارس، به ۵۵/۰۵ دلار در ماه آوریل سقوط کرد.

پیش بینی روند اولنچ در ماه میلادی جدید

ماه آوریل به طور کلی یک ماه نزولی برای اکثر ارزهای دیجیتال بود، چرا که بیت‌کوین افت شدید داشت و دیگر ارزهای دیجیتال بازار نیز تحت تاثیر این افت قرار گرفته بودند. در زمان نگارش این خبر، قیمت AVAX از ۵۵/۰۵ دلار به ۵۸/۵۵ دلار رسیده است.

قیمت AVAX دوباره افزایش پیدا خواهد کرد؟

آخرین باری که AVAX در سطح قیمتی ۵۸ دلار معامله می‌شد، به ژانویه ۲۰۲۲ باز می‌گردد. پس از ژانویه قیمت این رمزارز به دلیل پامپ سرمایه‌گذاران بزرگ افزایش یافت و به ۱۰۳ دلار نیز رسید. از این رو احتمال توقف روند نزولی و از سرگیری سیر صعودی وجود دارد.

بر اساس داده‌های موجود، خط اصلاحی فیبوناچی ۰/۲۳۶ به سطح قیمت ۶۳ دلار منعکس و خط فیبوناچی ۰/۳۸۲ با سطح قیمتی ۶۹/۱۰ دلار همسو می‌شود. از طرفی سطح قیمتی ۷۳ دلار برای این رمزارز می‌تواند به عنوان یک مقاومت کوتاه مدت نیز در نظر گرفته شود که با شکستن آن، احتمال رشد وجود دارد.

احتمال شدت گرفتن روند نزولی قیمت AVAX

به صورت کلی، شدت گرفتن روند نزولی رمزارز AVAX بیش از این که به افزایش فشار فروش مربوط باشد، به احساسات بازار بستگی دارد؛ چرا که برخی از شاخص‌های Santiment مانند نرخ‌های سرمایه‌گذاری بایننس و مشتقات FTX در چند روز اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته‌اند.

این کاهش نشان دهنده‌ی اعتماد پایین سرمایه‌گذاران به بازار است. در شرایط کنونی بازار، احتمال نزولی بودن قیمت‌ها بسیار بالا می‌رود. با این حال، هر دو نرخ سرمایه‌گذاری Binance و FTX بهبود جزئی را در چند ساعت گذشته نشان می‌دهند.

پیش بینی روند اولنچ در ماه میلادی جدید

منبع: ambcrypto

آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.