روند بازار در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ بهبود خواهد یافت؟

پیش بینی بهبود روند بازار در نیمه دوم سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: جک مک‌دونالد (Jack McDonald) معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال در نیمه دوم سال جاری بهبود چشمگیری خواهد داشت. بر اساس پیش بینی بهبود روند بازار در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، رالی گاوهای نر در بازار رمزارزهای بیت کوین، اتر، کاردانو و سولانا آغاز خواهد شد و اکثر ارزهای دیجیتال خواهند توانست قیمت‌های قبلی خود را بازیابی کنند.

پیش بینی بهبود روند بازار در نیمه دوم سال ۲۰۲۲

قیمت این چند روز اخیر رمزارزها موجب شده بود که ترس در بین سرمایه‌گذاران به اوج خود برسد و این تفکر به وجود آوید که قیمت‌ها بازهم سیر نزولی خواهند داشت، اما پیش بینی‌هایی صورت گرفته است که نشان می‌دهد بازار ارزهای دیجیتال در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روند صعودی داشته و وضعیت بهبود خواهد یافت.

جک مک‌دونالد (Jack McDonald)، مدیرعامل پلی‌ساین (PolySign) به CNBC گفت که سرمایه‌گذاران باید در ماه‌های آینده انتظار بهبود وضعیت بازار را داشته باشند. وی خاطرنشان کرد که کاهش قیمت بیت‌کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا و سایر ارزهای دیجیتال به این دلیل است که این کریپتوها به عنوان “دارایی‌های ریسک پذیر” شناخته می‌شوند و همبستگی زیادی با هم دارند.

بیت‌کوین به ۲۸ هزار دلار هم سقوط کرد و موجب شد که میلیاردها دلار از سرمایه کاربران لیکوئید شود. روند نزولی بعد از سقوط لونا و قطع شدن پیوند UST با دلار آمریکا شدت گرفت.

جک مک‌دونالد همچنین به این موضوع که بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال به عنوان محافظی در برابر تورم هستند نیز پرداخت و گفت که این روند در حال تغییر است. او به افزایش همبستگی بین بازارهای کریپتو و بازار سهام اشاره کرد که عمدتاً ناشی از جنگ در اروپا است.

منبع: zycrypto

بیت کوین اتریوم سولانا کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.