پیش بینی حوزه سرمایه گذاری بزرگ جدید کریپتو توسط مورگان استنلی

پیش بینی حوزه سرمایه گذاری بزرگ جدید کریپتو توسط مورگان استنلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰

غول سرمایه‌گذاری آمریکایی، مورگان استنلی (Morgan Stanley) که به عنوان یکی از موسسات مالی و بانکی بزرگ چند ملیتی در جهان شناخته می‌شود، پیش بینی جالبی انجام داده و حوزه بعدی سرمایه گذاری بزرگ کریپتو را مشخص کرده است که مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته. برای اطلاع از جزئیات پیش بینی حوزه سرمایه گذاری بزرگ جدید کریپتو توسط مورگان استنلی با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی حوزه سرمایه گذاری بزرگ جدید کریپتو توسط مورگان استنلی

روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال از یک الگوی سرمایه‌گذاری خاص پیروی می‌کند که به موجب آن، برخی از توکن‌ها با هم افزایش می‌یابند. همچنین غول سرمایه‌گذاری مورگان استنلی معتقد است که حوزه جدید سرمایه‌گذاری دنیای کریپتو، متاورس نام دارد.

مفهوم Metaverse حول محور یک زندگی مجازی بوده و کاملاً شبیه یکی از قسمت‌های سریال محبوب نتفلیکس Black Mirror است. اکنون بانک‌های سرمایه گذاری بزرگی مانند مورگان استنلی آن را به عنوان فرصت سرمایه گذاری بزرگ بعدی می‌پندارند.

ورود شرکت‌های بزرگی مثل فیسبوک به این عرصه نیز موجب شده تا این پیش بینی رنگ واقعیت بیشتری به خود بگیرد.

فیس بوک ۵۰ میلیون دلار در تحقیقات metaverse سرمایه‌گذاری کرد!

برای مشاهده خبر کلیک کنید

در یادداشتی که به اشتراک گذاشته شد، این غول سرمایه‌گذاری پیش‌بینی کرد که پروژه‌های Metaverse بر اکثر سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌های آینده تسلط خواهند یافت. در این گزارش به افزایش سهام شرکت‌های مرتبط با توسعه Metaverse هم اشاره شده است.

ایده پشت Metaverse، ایجاد یک دنیای مجازی موازی، کاملاً شبیه به دنیای فیزیکی است، اما به جای بازی در دنیای مجازی، کاربران زندگی واقعی را در دنیای مجازی بازی خواهند کرد.

اخبار پیرامون مفهوم متاورس زیاد بوده و شرکت‌های مختلف از آن استقبال زیادی می‌کنند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.