احتمال دارد توکن‌های XRP بنیان‌گذار سابق ریپل در چند هفته آینده به پایان برسد!

احتمال به پایان رسیدن توکن های XRP بنیان گذار سابق ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۱

بر اساس گزارشات اخیر، احتمال دارد توکن‌های XRP بنیان‌گذار سابق ریپل در چند هفته آینده به پایان برسد. احتمال به پایان رسیدن توکن های XRP بنیان گذار سابق ریپل پس از آن مطرح شد که میزان فروش توکن XRP توسط او به ۷/۳۲ میلیون توکن در روز رسید. برای اطلاع از ادامه خبر در ادامه با بیتستان همراه شوید.

احتمال به پایان رسیدن توکن های XRP بنیان گذار سابق ریپل

جک مک کلاب یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری ریپل لبز به پایان دوره ۸ ساله فروش توکن‌های خود نزدیک می‌شود. احتمال دارد توکن‌های ریپل او در چند هفته آینده به پایان برسد.

بر اساس گزارشات، اکنون در کیف پول او تنها ۸۱/۵۳ میلیون توکن ریپل باقی مانده است. با توجه به داده‌های ارائه شده از جد بلنس (وب سایتی که دارایی XRP جد مک کلاب را ردیابی می‌کند)، کلاب در ماه گذشته روزانه به طور متوسط ۴/۰۶ میلیون XRP به فروش رسانده، اما اکنون میزان فروش روزانه XRP توسط او به ۷/۳۴ میلیون XRP افزایش یافته است.

با این سرعت فروش احتمال دارد تا چند هفته ریپل‌های او به پایان برسید. روز چهارشنبه یک اینفلوئنسر در Tiktok و یوتیوب با انتشار پستی اعلام کرد که تنها در سه روز ۲۲ میلیون توکن xrp به فروش رسیده است

به پایان رسیدن ریپل بنیانگذار سابق آن

در این روز اکانتی که به تقلید از مک کلاب ایجاد شده توییتی را منتشر کرد.

توییت یک کاربر

جد مک کلاب از سال ۲۰۱۴ (زمانی که شرکت را ترک کرد) به طور روزانه XRPهای خود را به فروش می‌رساند. او در سال 2012 حدود ۲۰ میلیارد XRP از سوی تیم توسعه ریپل دریافت کرده بود. در سال ۲۰۱۴ با ترک شرکت نیز تمامی سهم خود را که معادل ۹ درصد از کل عرضه شرکت بود، با خود برد.

سپس در اواخر همان سال پروتکل پرداخت Stellar را راه‌اندازی کرد. با توجه به طرحی که در آن سال اعمال شد، جد مک کلاب نمی‌توانست در هفته بیش از ۱۰۰۰ دلار ریپل به فروش برساند. سه سال بعد میزان فروش ریپل توسط جد مک کلاب افزایش یافت.

افت فروش ریپل

از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ نیز میزان فروش توکن‌های ریپل توسط او به ۱ میلیارد توکن رسید. از سال ۲۰۲۰ به بعد نیز این مقدار به ۲ میلیارد افزایش یافت.

طبق گزارشات ارائه شده، مک کلاب بخش بزرگی از دارایی‌های خود را در سال ۲۰۲۱ به فروش رسانده است. داده‌ها نشان می‌دهند که او تا کنون ۶۲۷/۶ میلیون توکن ریپل را فروخته است.

منبع: cointelegraph

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.