Foundry USA به دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین جهان تبدیل شد

Foundry USA دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین جهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

با ممنوعیت استخراج و انجام مبادلات با ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین در کشور چین، برخی از استخرهای بزرگ استخراج بیت‌کوین در این کشور مسدود شد. مراکز دیگر نیز از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بردند و سهم زیادی از استخراج این ارز دیجیتال را به دست آوردند. به عنوان مثال Foundry USA دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین جهان معرفی شد. با بیتستان همراه باشید.

Foundry USA از مراکز استخراج رمزارز بیت‌کوین مستقر در نیویورک به سهم ۱۵/۴۲ درصدی از نرخ هش شبکه دست پیدا کرد. در حال حاضر این مرکز تنها ۴۰۰۰ PH/s با استخر AntPool فاصله دارد.

Foundry USA این شرکت ارائه‌دهنده خدمات استخراج ارز دیجیتال، پس از در اختیار گرفتن ۱۵/۴۲ درصد از سهم هش شبکه، به دومین استخر بزرگ استخراج بیت‌کوین (BTC) در جهان تبدیل شد.

داده‌های BTC.com نشان می‌دهد که Foundry USA تنها ۴۰۰۰ PH/s با اولین استخر استخراج بیت‌کوین جهان یعنی AntPool فاصله دارد و در زمان نگارش این خبر، ۱۷/۷۶ درصد از کل نرخ هش بیت‌کوین را در اختیار گرفته است.

این پیشتازی استخرهای استخراج بیت‌کوین به ممنوعیت استخراج رمزارزها در چین مربوط می‌شود. وضع ممنوعیت برای استخراج رمزارزها در چین باعث مهاجرت گسترده استخراج‌کنندگان محلی بیت‌کوین شد. معدنچیان بعد از خروج اکنون در کشورهای دوستدارارزهای رمزنگاری مثل ایالات متحده، روسیه و قزاقستان فعالیت می‌کنند.

از بین پنج استخر برتر ماینینگ از نظر توزیع نرخ هش، Foundry USA بالاترین میانگین هزینه تراکنش ۰/۰۹۴۱۸۱۱۶ BTC (نزدیک به ۵/۵۰۰ دلار) را برای هر بلوک دریافت می‌کند.

Foundry USA دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین جهان

همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که انبار بیت‌کوین مستقر در گرجستان از همتایان چینی خود پیشی گرفته و به بزرگترین اپراتور استخراج کننده ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

جالب است بدانید که اکثر اپراتورهای استخراج کننده کریپتو توسط شرکت‌های آمریکایی اداره می‌شوند.

مزرعه بزرگ استخراج ارز دیجیتال در قرقیزستان تعطیل شد

برای مشاهده متن کامل خبر، کلیک کنید

فعالیت‌های استخراج بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در چین:

داده‌های Statista تأیید می‌کنند که سهم چین در نرخ هش استخراج بیت‌کوین از سپتامبر ۲۰۱۹ کاهش پیوسته‌ای داشته است. دو دهه پیش، چین بیش از ۷۵ درصد از نرخ هش استخراج بیت‌کوین را در اختیار داشت که تا آوریل ۲۰۲۱ به ۴۶ درصد قبل از ممنوعیت کاهش یافته بود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.