همکاری صرافی FTX با تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی Wildcats

همکاری صرافی FTX با تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی Wildcats
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۴۰۰

صرافی دیجیتالی FTX.US با تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی Wildcats همکاری کرده است. در این همکاری صورت گرفته، بازیکنان حقوق خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت نخواهند کرد، بلکه به کارت‌های نقدی و خدمات NFT این صرافی دسترسی خواهند داشت. صرافی FTX در ماه‌های اخیر همکاری‌های زیادی در حوزه ورزش انجام داده که در این خبر از بیتستان قصد داریم به همکاری صرافی FTX با تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی بپردازیم.

صرافی دیجیتالی FTX.US همکاری جدیدی با تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی Wildcats آغاز کرده است. این همکاری شامل دسترسی بازیکنان این تیم به کمک هزینه‌هایی در قالب کارت‌های نقدی FTX می‌شود.

تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی اکنون قادر است که از طریق همکاری آغاز شده با FTX.US، از نام، تصویر و … خود (NIL) در قالب توکن‌های NFT کسب درآمد کند.

جزئیات همکاری FTX با تیم بسکتبال دانشگاه کنتاکی:

به بازیکنان از طریق کارت‌های نقدی اختصاصی FTX کمک هزینه ماهیانه پرداخت می‌شود. FTX همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بازار ارزهای دیجیتال، به فروش کلکسیون‌های خود و کسب درآمد از آن‌ها بپردازند. این امکان در ماه اکتبر با پشتیبانی از NFTهای مبتنی بر Solana فعال شد.

همچنین به عنوان بخشی از قرارداد حمایت مالی NIL، ورزشکاران به عنوان سفیران برند FTX عمل خواهند کرد.

Avi Dabir، معاون توسعه تجارت در FTX.US، گفت که این شرکت از همکاری با بازیکنان یکی از موفق‌ترین تیم‌های بسکتبال دانشگاهی در کشور هیجان زده است. همچنین صرافی FTX به آموزش بازیکنان در مورد ارزهای دیجیتال هم کمک خواهد کرد.

در ادامه این خبر را نیز می‌توانید بخوانید

پشتیبانی کوکوین از خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی

دیگر همکاری های FTX در حوزه ورزش:

FTX یکی از پنج صرافی بزرگ ارز دیجیتال در حال فعالیت است. طی ۲۴ ساعت گذشته، توانسته حجم معاملاتی ۳/۷ میلیارد دلاری در بورس و ۱۶/۲ میلیارد دلاری در بورس اوراق بهادار به نام خود ثبت کند.

این صرافی بیش از ۳۵۰ میلیون دلار برای عقد قرار دادهای همکاری با تیم‌های ورزشی هزینه کرده است.

همچنین در حوزه ورزش بسکتبال، NBA همکاری‌های زیادی در حوزه رمزنگاری انجام داده است. به عنوان مثال لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا در اکتبر امسال با صرافی رمزارز Coinbase همکاری کرد. همچنین با Dapper Labs همکاری داشت تا کلکسیونی از توکن‌های غیرقابل تعویض به نام Top Shots را راه‌اندازی کند.

منبع: cryptobriefing

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.